Laryngolog - Poznań

1. Data: 2007-01-31 21:32:03

Temat: Laryngolog - Poznań
Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jaki gabinet laryngologiczny byscie polecili w Poznaniu? Tylko chodzi mi o
lekarza, ktory nie bedzie od razu chcial wyslac mnie pod noz, ale najpierw
zleci posiewy czy tomografie.

Zaczynam miec problemy z zatokami szczekowymi, a po kilku wizytach u lekarzy
i przeczytaniu kilkudziesieciu watkow na roznych forum o cystach, polipach i
innych torbielach boje sie, ze niewlasciwy "specjalista" moze mi bardziej
zaszkodzic niz pomoc.

Kogo polecacie?

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Szymon.

2. Data: 2007-01-31 21:54:53

Temat: Re: Laryngolog - Poznań
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wizard" <w...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> innych torbielach boje sie, ze niewlasciwy "specjalista" moze mi bardziej

Wierzbięcice 15, ale wcześniej musisz się zarejestrować tel 61 8333788.
lekarka przyjmuje zazwyczaj we wtorki o 14,30
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-02 08:22:55

Od: kk11 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> Użytkownik "Wizard" <w...@k...lm.pl> napisał w wiadomości

> Wierzbięcice 15, ale wcześniej musisz się zarejestrować tel 61 8333788.
> lekarka przyjmuje zazwyczaj we wtorki o 14,30
> Pozdrawiam Jurek M.

Kurde, a juz sie balem ze przeczytam ze zla diete stosujesz

skolioza - czy jest szansa na wyleczenie ??
Hemoroidy, krwawienie jak długu?
czy robic test?
waga
soczewki kontaktowe - termin przydatności