Laski

1. Data: 2003-04-24 21:41:04

Temat: Laski
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zaobserwowałem ostatnio,że ogrodniczki dłużej śpią niż ogrodnicy.
Piszą max. do 23-ej i hop do wyrka.Pewno wolą śnić o ogrodach:)

To dziesiąta odpowiedz(limit wyczerpany).Zmieniam skórę:)

Pozdrawia boletus

2. Data: 2003-04-28 21:57:21

Temat: Re: Laski
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>    Piszą max. do 23-ej i hop do wyrka.Pewno wolą śnić o ogrodach:)
>
>    To dziesiąta odpowiedz(limit wyczerpany).Zmieniam skórę:)

niestety ja jeszcze nie śpię

pozdr
Ania

3. Data: 2003-04-28 23:06:26

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> niestety ja jeszcze nie śpię
>
> pozdr
> Ania

Wyjątek tylko potwierdza regułę:)

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-04-29 05:53:57

Temat: Odp: Laski
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

Kobiety nie siedzą bo mężczyźni okupuja komputer o tej porze.

--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-04-29 06:27:51

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:3...@n...onet.pl...

> Kobiety nie siedzą bo mężczyźni okupuja komputer o tej porze.

ja tam wolę rano, ale czasami muszę być w pracy ;))))))
i wtedy siedzę wieczorem

pozdr
Ania

6. Data: 2003-04-29 09:02:49

Od: "Lonia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też czasami musze być w pracy,
i tu mam listę
a w domu modemowo to sobie mogę pofikać a nie pokonwersować o roślinkach
:-(
Pozdrawiam z pracy, znad papierzysk przeróżnych
Lonia :-)))

7. Data: 2003-04-29 09:26:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lonia <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8lf4d$8d5$...@a...news.tpi.pl...
> Ja też czasami musze być w pracy,
> i tu mam listę > a w domu modemowo to sobie mogę pofikać a nie
pokonwersować o roślinkach

Coś bliżej o tym fikaniu?? Czym fikasz?? :-) A w międzyczasie o roślinkach
nie dałoby się pokonwersowac?
Pozdrawiam :-)))
Jansuz

8. Data: 2003-04-29 11:28:45

Od: "Lonia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś bliżej o tym fikaniu?? Czym fikasz?? :-) A w międzyczasie o roślinkach
> nie dałoby się pokonwersowac?

O razu widać, że Pan nie masz modemu ;-)))
Zanim otworzyły by się spoty ja spałabym już snem sprawiedliwym i tyle by
było z konwersacji.
A fikam sobie i odprawiam tańce przeróżne nad gadem pospolicie zwanym
komputerem, kiedy ja wymagam a on nie współpracuje ....
co innego roślinki, do tych się przymilam, głaszczę i przemawiam czule :-)))

Czule pozdrawiam
Lonia

9. Data: 2003-04-29 11:57:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lonia <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8lnlu$b07$...@a...news.tpi.pl...

> Czule pozdrawiam

Pozdrawiasz prawidłowo. Tak trzymaj ;-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

zmarzly cyprysy
Narcyze usychaja:(