Legitymacja ważna 50 dni

1. Data: 2006-08-11 11:47:04

Temat: Legitymacja ważna 50 dni
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziś kolejny raz mam dowód na bezmyślność urzędników ZUS-u.
Otóż właśnie dzisiaj otrzymałam pocztą legitymację emeryta-rencisty, która
jest ważna do 30 września 2006 roku. Chyba w ZUS-ie moim zdaniem mają
nadmiar papieru, gdyż jaki jest sens wydawania legitymacji na 50 dni.
To jest śmiech na sali...

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

2. Data: 2006-08-11 13:03:03

Temat: Re: Legitymacja ważna 50 dni
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ważna do 30 września 2006 roku. Chyba w ZUS-ie moim zdaniem mają
> nadmiar papieru, gdyż jaki jest sens wydawania legitymacji na 50 dni.

Ja mam juz te nowa, taka jak dowod osobisty, ktora jest bezterminowa.

Leszek

3. Data: 2006-08-11 14:03:31

Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno te nowe legitymacje nie są honorowane w PKP , PKS , MPK , i
można dostać za to mandat.

4. Data: 2006-08-11 14:24:34

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości news:ebi2im$gb5$2@news.interia.pl...
> podobno te nowe legitymacje nie są honorowane w PKP , PKS , MPK , i można
> dostać za to mandat.

:-))))))
Jeśli to prawda, powiedzcie mi kiedy mogę przestać się śmiać :-D

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://cerbermail.com/?Y7fHuj9gyI

5. Data: 2006-08-11 14:59:22

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 sierpień (piątek) o godz. 16:03, Gupik napisał(a) co następuje:

> podobno te nowe legitymacje nie są honorowane w PKP , PKS , MPK , i
> można dostać za to mandat.

LOL To po jakiego czorta mi ta legitymacja?

6. Data: 2006-08-11 15:47:08

Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulla napisał(a):

> LOL To po jakiego czorta mi ta legitymacja?

Np lekarz w szpitalu, czy pogotowie beda spisywac dane z tej karty a nie
z odcinka renty.

7. Data: 2006-08-11 15:48:34

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S." napisał w wiadomości

> Np lekarz w szpitalu, czy pogotowie beda spisywac dane z tej karty a nie z
> odcinka renty.

No OK, jedno zastosowanie mamy, ale dlaczego ma ona nie być uznawana w
środkach komunikacji?

8. Data: 2006-08-11 16:17:23

Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No OK, jedno zastosowanie mamy, ale dlaczego ma ona nie być uznawana w środkach
komunikacji?
bo nie ma na nich informacji do której grupy niepełnosprawności jesteś
zaliczony.

9. Data: 2006-08-11 16:19:11

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości news:ebiadi$pjo$1@news.interia.pl...
> bo nie ma na nich informacji do której grupy niepełnosprawności jesteś
> zaliczony.

Ależ te legitymacje dopracowane, w każdym szczególe no no :->

10. Data: 2006-08-11 16:27:26

Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ te legitymacje dopracowane, w każdym szczególe no no :->
i wydatek ZUS-u 7 milionów zł poszedł się jebać :)

w temacie pracy dla niepełnosprawnych
PFRON program pegaz 2003 lub Drogowskaz
Państwo polskie nie chce inwalidów
Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić