Lekarz dermatolog doktor Alicja Biernat

1. Data: 2006-02-24 15:09:47

Temat: Lekarz dermatolog doktor Alicja Biernat
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani doktor Alicja Biernat przyjmuje w przychodni znajdującej się na
skrzyżowaniu Elekcyjnej i Górczewskiej w Warszawie (dawniej medycyna pracy
budowlanych).

Cierpię na kilka chorób skóry, mam niewielkie zmiany łuszczycowe na
łokciach, rumień różowaty na twarzy i okresowe "napady" łupieżu na skórze
głowy.
Byłem dziś umówiony na wizytę do Pani doktor, przyszedłem dokładnie minutę
później... Mea culpa łup łup łup. Pod gabinetem czekali pacjenci, jedna Pani
"z miasta" i dwoje ze szpitala, który się znajduje w tym samym budynku.
Moja wizyta miała na celu wypisanie recept i stwierdzenie, że nic się nie
pogorszyło od ostatniego razu.

Najpierw Pani doktor przyjęła nie mnie tylko Panią, która dłużej czekała
(przychodnia umawia na godzinę, więc jeśli byłem umówiony na 14,20 to o
14,30 - gdy wyszedł poprzedni pacjent - powinienem ja wejść a nie Pani z
14,40 ;-) )
Później stwierdziła, że przyjmie pacjentów ze szpitala, na drzwiach jest
wywieszka, że są przyjmowani od 16,30 a ja mam poczekać.

No ewidentnie postanowiła mnie wychować.

Szanowni grupowicze, poradźcie gdzie w Warszawie mógłbym pójść do dobrego
dermatologa a najlepiej to gdyby ktoś podpowiedział gdzie przyjmuje Doktor
Bożena Bierzniewska!? Ona ustawiła moje leczenie a doktor Biernat tylko
przepisywała leki z karty na receptę... A tak sobie myślę, że może po drugim
roku takiego leczenia czas na badanie...

2. Data: 2006-02-24 21:21:02

Temat: Re: Lekarz dermatolog doktor Alicja Biernat
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dtn7kb$cq9$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> [...]
> a doktor Biernat tylko przepisywała leki z karty na receptę... A
> tak sobie myślę, że może po drugim roku takiego leczenia czas na

Sam znalazłem... Właściwie mogłem się domyśleć, że oprócz państwowej służby
zdrowia Pani Doktor zarabia też normalnie... W końcu wiedzę ma!
http://www.dermedica.com.pl/onas.htm
A co mi tam, do tej co z socjalizmu nie wyszła już nie pójdę

szczepienia
Ciezkie me zycie
kontuzja kolana - prosba o pomoc
usunięci migdałków - jak to wygląda?
Środek plemnikobójczy w prezerwatywach...