Lekarz od kręgosłupa...

1. Data: 2003-03-14 18:40:10

Temat: Lekarz od kręgosłupa...
Od: "womanka" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszytskich Grupowiczów!

Pytanie - jak w temacie - jak nazywa się lekarz od kręgosłupa (chirurg,
ortopeda, reumatolog...) ????
i jak do niego trafić?. Tzn. najpierw musze iść do internisty w przychodni i
on mi da skierowanie do ... czy mogę od razu do specjalisty.

Żyby sprecyzować dokładnie - odczuwam silny ból kręgosłupa w odcinku
lędźwiowym, prawdopodobie po przeciążeniu w czasie ciąży. Zatem jaki lekarz?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Marta

2. Data: 2003-03-14 19:09:33

Temat: Re: Lekarz od kręgosłupa...
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "womanka" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Żyby sprecyzować dokładnie - odczuwam silny ból kręgosłupa w odcinku
> lędźwiowym, prawdopodobie po przeciążeniu w czasie ciąży. Zatem jaki

Rehabilitant

Też Pozdrawiam

Peter

> Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc