Leszczyna

1. Data: 2000-08-02 07:44:18

Temat: Leszczyna
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Czy prawdš jest, że leszczyna posadzona z sadzonki-samosiejki nie ma
prawa owocować?
Mam dwa pięcioletnie krzewy ( z podarowanych i wykopanych u sšsiada
sadzonek) i jeszcze ani razu nie kwitły. :-((((((
A może toto jest dwupłciowe i mam dwa samce???? :-(
Pozdrawiam
Janusz

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-08-05 05:22:21

Temat: Re: Leszczyna
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
> Czy prawdą jest, że leszczyna posadzona z sadzonki-samosiejki nie ma
> prawa owocować?

A w lesie to leszczyna jest szczepiona? Tam owocuje.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-08-08 07:32:08

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski ?= napisał(a):

> A w lesie to leszczyna jest szczepiona? Tam owocuje.

Też mi się wydawało, że to bzdura.
Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego po 5 latach wogóle nie kwitnie?
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2000-08-17 10:10:14

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> Też mi się wydawało, że to bzdura.
> Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego po 5 latach wogóle nie
> kwitnie?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pytanie pozostaje nadal otwarte. Dlaczego????
Pozdrawiam
Janusz

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-08-20 03:40:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie pozostaje nadal otwarte. Dlaczego????

Z chwilą, gdy wszystko dla mnie będzie wiadome, przestanę się chyba
interesować roślinami :-).
Jak na razie, nie zanosi się na to.
Śliwę Renkloda Ulena wyciąłem po ośmiu latach braku owoców. Warto zaznaczyć,
że wcześniej mówiłem na głos przy niej o tym zamiarze. Nie zareagowała :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Datura/Brugmansia
Szukam porady
Przypoludnik - ktos sie przyznal, ze hoduje, ale....nie pamietam kto :)
Żywopłot ????
tapety dla Windows