Lewacy, nawracajcie się.

11. Data: 2019-09-03 10:20:33

Temat: Re: Prawacy, edukujcie się.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
-egzorcyzmow-ksiazka-o-ofiarach-egzorcyzmow/839f51y
rturowali-ja-w-czasie-egzorcyzmow-nacierali-piersi-w
pychali-do-ust-krzyz-aa-gypb-1WSo-EdET.html

> Cvietia, spieprzaj - stać cię na dyskurs z kimś madrzejszym ode mnie,
> prawda? No to znajdź sobie kogoś takiego i mu wciskaj pod czerep te swoje
> fiksacje skrajnościami w wykonaniu takich samych psycholi i fanatyków jak
> ty. W każdej ludzkiej gromadzie są tacy. Nie jesteś jak widać wyjątkowy :-)

Dla ułatwienia:
,,Fiksacja (łac. fixus - umocowany, stały) - jeden z mechanizmów obronnych
znanych w psychologii.
Polega na kurczowym trzymaniu się wyuczonych mechanizmów przystosowania
(myśli i zachowań), dzięki czemu nie dopuszcza się myśli, które mogłyby
spowodować frustrację. Daje to krótkotrwały zysk psychologiczny w postaci
zmniejszenia napięcia (co jest podstawowym zadaniem mechanizmów obronnych),
jeśli zagrożenie minie, ale uniemożliwia przystosowanie się do niego.(...)"

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2019-09-03 18:10:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 18:52, XL pisze:

> [...]

> No to znajdź sobie kogoś takiego i mu wciskaj pod czerep te swoje
> fiksacje skrajnościami w wykonaniu takich samych psycholi i fanatyków jak

ikselka, spieprzaj - znajdź sobie kogoś takiego jak ty i mu wciskaj pod
czerep te swoje fiksacje skrajnościami w wykonaniu takich samych
psycholi i fanatyków jak ty.

> W każdej ludzkiej gromadzie są tacy. Nie jesteś jak widać wyjątkowy :-)

Za to ty jesteś wyjątkowa. Reprezentujesz max. jakieś 5% psycholi
żyjących w tym kraju. Oczywiście rasistów, homofobów i żydożerców jest
znacznie więcej, ale nie każdy z nich staje się działaczem jawnie
faszyzującej organizacji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-09-03 18:16:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2019 o 10:20, XL pisze:

> [...]
> Polega na kurczowym trzymaniu się wyuczonych mechanizmów przystosowania
> (myśli i zachowań), dzięki czemu nie dopuszcza się myśli, które mogłyby

No i nie dopuszczasz. Wszystko się zgadza.
Dla ułatwienia: bogowie nie istnieją.
Jest jeszcze wiele zagadnień, których nie dopuszczasz, np. że ludzie o
innym kolorze skóry nie są gorsi. O innych z litości nie wspomnę.

> Daje to krótkotrwały zysk psychologiczny w postaci
> zmniejszenia napięcia (co jest podstawowym zadaniem mechanizmów obronnych),
> jeśli zagrożenie minie, ale uniemożliwia przystosowanie się do niego.(...)"

No i ci uniemożliwia. Wszystko się zgadza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2019-09-03 19:05:36

Temat: Re: Lewacy, nawracajcie się.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/09/2019 o 08:02, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 3 Sep 2019 03:03:14 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5d6dbc0a$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :
om>
ze-freuda-i-dowodzi--ze-to-religia-leczy-choroby-psy
chiczne,37902,i.html?fbclid=IwAR133uFcWBJ0ZaANmAP2jZ
FC8p23Afqt-1dyWoB6aj1bQqZIA8923VsO6eQ

>>> https://www.youtube.com/watch?v=so4Cpg796FY&list=FLh
VQerNCaf5UF4fqXnx454A&index=311&t=0s
>>> Cz2

> [...]
> Pan Ramachandran zadał też pytanie(w tym wystąpieniu) o osobę, której jedna półkula
> mózgowa jest ateistą, a druga żarliwie wierzy w nadistotę widącą, co się stanie z
taką
> osobą po śmierci, część do piekła a część do nieba? Z tego co wiem, do dzisiaj nikt
na to
> nie odpowiedział(ani biskupi, ani inni papieże czy antypapieże).
> Poza tym znam znacznie starsze księgi(zawierające informacje o nadistocie
wiodącej),
> których wieku nikt się specjalnie nie czepia(a same prawdy w nich są, zaręczam, tak

kiedys neurolodzy prowadzili badania nad polkolami w kontekscie
przerwania miedzy nimi polaczenia, no coz zdarza, uszkodzenie mozgu, a
wtedy jedna polkula probuje przejac funkcje drugiej, no ale to nie dla
biskupow

> To coś o duszy nieśmiertelnej?

immortal combat
--
gazebo

15. Data: 2019-09-03 19:11:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 18:52, XL pisze:

Pozagryzajcie się nawzajem
https://www.youtube.com/watch?v=XHkS8Uuhcxs

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-09-03 19:31:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/09/2019 o 09:20, XL pisze:

> [...]
> jeśli zagrożenie minie, ale uniemożliwia przystosowanie się do niego.(...)"

to sporo wyjasnia jesli chodzi o ciebie
--
gazebo

17. Data: 2019-09-04 16:18:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 września 2019 19:06:51 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
ze-freuda-i-dowodzi--ze-to-religia-leczy-choroby-psy
chiczne,37902,i.html?fbclid=IwAR133uFcWBJ0ZaANmAP2jZ
FC8p23Afqt-1dyWoB6aj1bQqZIA8923VsO6eQ

> zdecydujcie gdzie chcecie zyc, tam czy tu

I tam i -już- tu. Nie ma dylematu.
"Przejście ze śmierci do Życia"
jest możliwe już za (tego) życia, nie trzeba wybierać ;P
Ale trzeba zawrócić z drogi ku przepaści...

18. Data: 2019-09-04 16:19:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 września 2019 19:27:37 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov
Skiorvensen napisał:
> [...]
FC8p23Afqt-1dyWoB6aj1bQqZIA8923VsO6eQ

> Ja bym powiedział, że to nie jest zainteresowanie religią tylko jej ofiarami.

Włącznie z tym że sam wyglądasz na ofiarę religii (czyt. ideologii lewackiej ;P

19. Data: 2019-09-04 23:51:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-02 11:19, XL wrote:
> https://www.m.pch24.pl/wiedenski-psychiatra-obala-te
ze-freuda-i-dowodzi--ze-to-religia-leczy-choroby-psy
chiczne,37902,i.html?fbclid=IwAR133uFcWBJ0ZaANmAP2jZ
FC8p23Afqt-1dyWoB6aj1bQqZIA8923VsO6eQ

dodał bym, że wszelkie choroby...

https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=163

//ale, oleśne levactwo wmawia dzieciom i młodzieży poczucie pychy i
pogardy dla bliżniego swego.

20. Data: 2019-09-04 23:58:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-04 23:51, Izaura wrote:
> [...]
>>

> dodał bym, że wszelkie choroby...
>
> https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=163
>
> //ale, oleśne levactwo wmawia dzieciom i młodzieży poczucie pychy i

oczywiście 'obleśne'...

//niezmiennie polecam całość, także, obleśnemu levactwu!

https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A&list=PLy
1q3XLqDXKpYliWAbojjs6j141-HLq3P

Etiopia
Goralenvolk:
Wyrzuty sumienia
Grenlandia nie na sprzedaż
Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...