Librus "Ocena Opisowa"...kondolencje :)))

1. Data: 2004-06-10 11:10:45

Temat: Librus "Ocena Opisowa"...kondolencje :)))
Od: r_Azor <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim użytkownikom przymuszonych do posługiwania się
w/wym kawalarskim i skrajnie nieinuticyjnym programem składam wyrazy
współczucia.
Zaręczam, że każdy nauczyciel który zawierzy temu kiepskiemu
wynalazkowi, nie będąc obeznanym gruntownie z działaniem
komputera, systemu operacyjnego i z jego architekturą, prędzej
osiwieje, niż uda mu się dojść do zrozumienia jak działa ten
program. A zwłaszcza gdzie i co lubi zapisywać.
Biada temu, komu przyszło dokonywać poprawek w gotowych już arkuszach,
ulokowanych na dyskietce lub w innym katalogu niż domyślny Librus...
Ewentualnie jakichkolwiek poprawek. Tragedia.

--
pozdr. rAzor

2. Data: 2004-06-16 20:43:39

Temat: Re: Librus
Od: " puciopucio" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

r_Azor <r...@p...com> napisał(a):

> [...]
> ulokowanych na dyskietce lub w innym katalogu niż domyślny Librus...
> Ewentualnie jakichkolwiek poprawek. Tragedia.

mam pytanko..czy doszedles w tym programie jak sie pozbyc tego uciazliwego
zjadania spojnikow typu "w" "i" itp???, lub jak zaistalowac uaktualnienie
znajdujace sie na librus.pl???

3. Data: 2004-06-16 21:47:06

Od: "Kolec" <k...@4...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanko..czy doszedles w tym programie jak sie pozbyc tego uciazliwego
> zjadania spojnikow typu "w" "i" itp???, lub jak zaistalowac uaktualnienie
> znajdujace sie na librus.pl???

uaktualnienie najlepiej zainstalować ze strony www.librus.pl (zapisać na
dysk i uruchomić plik) ..po uaktualnieniu sprawa spójników bedzie załatwiona

[ot] Zestawienie Ocen 2 - v2.2.0.1
BUDDYZM i NAUKA
probna matura
ha! zlozylam teczke!