Licorice

1. Data: 2000-06-25 22:04:46

Temat: Licorice
Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Licorice.

Roslina ktorej korzen jest potajmenie dodawany do papierosow dla
manipulacji uzaleznieniem palacza. Co to takiego?

Patrz:
http://www.parliament.the-stationery-office.co.uk/pa
/cm199900/cmselect/c
mhealth/27/27ap41.htm

oraz:
http://www.parliament.the-stationery-office.co.uk/pa
/cm199900/cmselect/c
mhealth/27/27ap39.htm

oraz:
http://www.parliament.the-stationery-office.co.uk/pa
/cm199900/cmselect/c
mhealth/27/27ap36.htm

oraz:
http://www.parliament.the-stationery-office.co.uk/pa
/cm199900/cmselect/c
mhealth/27/27ap37.htm

Dzieki

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. Data: 2000-06-26 02:18:42

Temat: Re: Licorice
Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Dziubdzius wrote:

> [...]
>
> Roslina ktorej korzen jest potajmenie dodawany do papierosow dla
> manipulacji uzaleznieniem palacza. Co to takiego?

lukrecja
To jest krzew wystepujacy w poludniowej Europie i w Azji.
Ekstrakty z korzenia i klaczy uzywane sa do wyrobu cukierkow (jawnie)
i jako preparaty lecznicze (tez jawnie).

Patrz np.

http://www.encyklopedia.pl/wiem/007952.html

Mariusz

3. Data: 2000-06-26 06:42:12

Od: Michal Sobkowski <m...@p...uni-ulm.de> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Krawiec wrote:
> Ekstrakty z korzenia i klaczy uzywane sa do wyrobu cukierkow (jawnie)
^^^^^^
> i jako preparaty lecznicze (tez jawnie).

Już wiem, dlaczego nigdy nie lubiłem cukierków. Te ekstrakty z klaczy
mnie odrzucały. Czy Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami wie o tych
praktykach???
Michał
;->
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

4. Data: 2000-06-26 15:03:17

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@c...edu>,
k...@c...edu wrote:

> lukrecja
> To jest krzew wystepujacy w poludniowej Europie i w Azji.

A czy jest to to samo co roslina Deer Tongue, rosnaca na bagnach w
Georgii i na Florydzie?

> Ekstrakty z korzenia i klaczy uzywane sa do wyrobu cukierkow (jawnie)
> i jako preparaty lecznicze (tez jawnie).

Z licorice jest tak, ze Philip Morris zaplacil pracownikom
Panstwowego Zakladu Higieny lapowke za dopuszczenie tego w Polsce.
Tak wynika z rachunkow w tajnych dokumentach:
http://www.pmdocs.com

5. Data: 2000-06-26 18:08:54

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Dziubdzius wrote:

> A czy jest to to samo co roslina Deer Tongue, rosnaca na bagnach w
> Georgii i na Florydzie?

obawiam sie, ze bez lacinskiej nazwy ani rusz;
nie mam pojecia co to jest Deer Tongue.

> [...]
> Panstwowego Zakladu Higieny lapowke za dopuszczenie tego w Polsce.
> Tak wynika z rachunkow w tajnych dokumentach:

Mariusz

6. Data: 2000-06-26 19:55:27

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Dziubdzius wrote:

> [...]
> Panstwowego Zakladu Higieny lapowke za dopuszczenie tego w Polsce.
> Tak wynika z rachunkow w tajnych dokumentach:

ok., znalazlem nazwe lacinska;
Deer Tongue to Liatris odoratissima i nie ma nic wspolnego z lukrecja;

Mariusz

7. Data: 2000-06-27 23:22:48

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@c...edu>,
k...@c...edu wrote:

> ok., znalazlem nazwe lacinska;
> Deer Tongue to Liatris odoratissima i nie ma nic wspolnego z lukrecja;
>
> Mariusz

Tak myslalem. DT ma sluzyc do manipulacji uzaleznieniem, czyli jakos
wspolpracowac z alkaloidami. L. widnieje w starych opisach produkcji
tytoniu i raczej wtedy nikt by na to nie wpadl.

Dzieki

MK.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.