Liczebność klas

1. Data: 2006-12-29 18:32:57

Temat: Liczebność klas
Od: Arel <A...@a...pt> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu poszukuję informacji na temat maksymalnej liczebności
klas w gimnazjum. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć żadnych przepisów na
ten temat. Dlatego jeżeli ktoś z grupowiczów zna jakieś przepisy
dotyczące tego tematu, lub wie jaka jest maksymalna liczebność klasy
w gimnazjum, to bardzo proszę o informację. Będę bardzo wdzięczny.
Jeżeli temat ten był już poruszany, to bardzo przepraszam i proszę o
wskazówkę gdzie mogę go znaleźć.

2. Data: 2006-12-29 19:55:35

Temat: Re: Liczebność klas
Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Arel napisał(a):
> [...]
> w gimnazjum, to bardzo proszę o informację. Będę bardzo wdzięczny.
> Jeżeli temat ten był już poruszany, to bardzo przepraszam i proszę o

Z tego co wiem, to nie ma takiego przepisu. Wyjątkiem jest klasa
integracyjna, gdzie może być do 20 uczniów.

3. Data: 2006-12-29 20:47:12

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arel" <A...@a...pt> napisał w wiadomości
> Od dłuższego czasu poszukuję informacji na temat maksymalnej liczebności
> klas w gimnazjum.
<...>
Nie znajdziesz, bo nie ma przepisów ministerialnych.
W Statutach Szkół (jedynie) czasem jest wzmianka.
(Polecam to uwadze rodziców).
Nie ma odgórnego przepisu, natomiast bywa "oddolny":
W regulaminach OP są minimalne ilości w klasie
Były i są (nawet wiecej niż) 40 osobowe klasy, a lei grupy 23-24 osobowe
też.

RomanO

Warsztaty z PM - co sądzicie?
praca zaliczeniowa na jeden z poniższych tematów- prosze o pomoc
Problem.
AWF Gdański- TIR
Licencja dla nauczycieli