Liliowce

1. Data: 2000-06-28 07:31:14

Temat: Liliowce
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
W lipcowym numerze Kwietnika jest artykul o liliowcach Artura Jasinskiego
oraz jego zdjecia tych pieknych kwiatow. Pewnie znowu sie na jakies skusze.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

--
http://friko.onet.pl/ko/wukar
e-mail: w...@p...onet.pl

2. Data: 2000-07-02 20:25:13

Temat: Odp: Liliowce
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:6Rh65.62115$D...@n...tpnet.pl...
> [...]
> W lipcowym numerze Kwietnika jest artykul o liliowcach Artura Jasinskiego
> oraz jego zdjecia tych pieknych kwiatow. Pewnie znowu sie na jakies

alt.binaries.pictures.gardens.
jest dostępna na kilku serwerach
news.icm.edu.pl
news.task.gda.pl
Pisze z pamieci mam nadzieje że nic nie pokreciłem
Liliowce sa tam także .
Faktycznie liliowce sa stanowczo niedoceniaone w naszych ogrodach. Kwietnik
nadrabia zaległości.

Uszanowanie
Jacek

3. Data: 2000-07-03 07:23:54

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:JyN75.6979$Q...@n...tpnet.pl...
> Faktycznie liliowce sa stanowczo niedoceniaone w naszych ogrodach.

Na pewno nie w Katowicach:)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-07-03 19:13:30

Temat: Re: Liliowce
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Poogladam sobie, moja fascynacja liliowcami trwa juz trzeci rok i nie
odpuszcza. Chetnie ogladam i czytam o nich wszystko. Nastepny artykul o
liliowcach p. Artura ukaze sie we wrzesniowym numerze Dzialkowca, pokaze je
tez w programie "Wszystko o dzialce i ogrodzie". Moze coraz wiecej bedzie
ich widac w ogrodach - w Twoim widzialam.

Jacek Kaliszan wrote in message

> [...]
>Liliowce sa tam także .
>Faktycznie liliowce sa stanowczo niedoceniaone w naszych ogrodach. Kwietnik

Kostka granitowa i kora
hortensje
hortensje piekne
Re: roze i roze...