Liliowce - rozmnożenie

1. Data: 2002-03-26 07:43:43

Temat: Liliowce - rozmnożenie
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy to dobra pora na rozerwanie liliowców na kilka mniejszych kawałków.
Ładnie wyrosły już z ziemi i wydaje się, że w jednym pęku jest ich sporo.
Mam taki jeden ładny, którego chciałbym mieć więcej. Czy nie wpłynie to
niekorzystnie na tegoroczne kwitnienie?

Marek

2. Data: 2002-03-26 08:02:05

Temat: RE: Liliowce - rozmnożenie
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of MB

> [...]
>Ładnie wyrosły już z ziemi i wydaje się, że w jednym pęku jest ich sporo.
>Mam taki jeden ładny, którego chciałbym mieć więcej. Czy nie wpłynie to

Oba terminy sa dopuszczalne wiosenny i jesienny .Gatunki odporne smialo
mozna dzielic wiosna.
Natomiast wszystkie wiecznie zielone tylko wiosna.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-03-26 09:09:19

Temat: Odp: Liliowce - rozmnożenie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJMEAJDCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Behalf Of MB

Póki są niewielkie, to termin nie ma znaczenia. Jak jest duża kepa, to
należy wynająć sąsiada, a samemu usiąść na leżaczku (z piwkiem lub bez) i
podziwiać jego harówkę;).

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-03-26 18:22:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Póki są niewielkie, to termin nie ma znaczenia. Jak jest duża kepa, to
> należy wynająć sąsiada, a samemu usiąść na leżaczku (z piwkiem lub bez) i
> podziwiać jego harówkę;).

Jesli jest duza kepa, zmodyfikowalbym sposob. Przeciez wtedy juz ich jest
wiecej, to po co cos z nimi robic? A wiec nie trapic sasiada, po prostu
usiasc na lezaczku ...

Ale teraz moje liliowce, ktore zaczely juz wychodzic z ziemi, spoczywaja
gleboko pod sniegiem. A snieg dalej sypie. Jakos na wynoszenie
lezaczka nie mam ochoty.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-03-27 07:03:55

Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No popatrz... a u mnie już jakby wiosna. Ależ ta natura mnie lubi ;-)

PS. Dziękuję Wam za info o liliowcach, chyba się za nie wezmę (zamiast na
leżaczku).

Marek

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:BU2o8.42$yv4.12758@newsfeed.slurp.net...

6. Data: 2002-04-02 09:21:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale teraz moje liliowce, ktore zaczely juz wychodzic z ziemi, spoczywaja
> gleboko pod sniegiem. A snieg dalej sypie. Jakos na wynoszenie

A u nas przez Niedzielę Wielkanocną to niektórzy :) tylko na leżaczku
siedzieli (plus 18 st.C!), rozmyślając filozoficznie, dlaczego niektóre
liliowce rosną w kępie, a niktóre (te ładniejsze) rozłaąą się na pół
grządki?

Pozdrawiam, Basia.

golabek
Daglezja