Limo zamiast Mango

1. Data: 2001-01-06 01:41:53

Temat: Limo zamiast Mango
Od: "EdMundi" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małżonka otrzymała bon towarowy do Reala i trzeba było się tam udać by nie
przepadł. Co prawda tylko na 100zł ale dobre i to.
Pierwszą moją myślą było by sprawdzić metodę oprawiania Mango podaną przez
Agatę Christie. Niestety kompletna porażka. Zostały tylko trzy owoce. Jeden
miękki, drugi w jakieś czarne plamy a trzeci zielony. Pomny uwag szanownych
grupowiczek zrezygnowałem. Musiałem jedna swój apetyt czymś zaspokoić. Wybór
padł na Limo. Też ich nie było o wiele więcej ale jedną sobie pozwoliłem
wziąć. Nie wiem czy to wielka profanacja Limo czy może herbaty ale
połączyłem te dwa. Dla mnie herbata była znakomita. Wypiłem dwie.
Ciekaw jestem do czego jeszcze można dodawać sok z tego owocu.
Chyba często jest używany do koktajli a może jeszcze do czegoś?

Pozdrowionka
EdMundi
e...@s...pl