Link II naszej grupowiczki !!

1. Data: 2003-03-20 20:36:46

Temat: Link II naszej grupowiczki !!
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Niewiem czy wiecie ale Bozenka tez ma swoj katalog a w nim przepiekne
wzorki .Tylko szkoda ze nie wszystko mozna zodaczyc.
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=_Bos_&Rub
rID=7794

I co wy na to?? Prawda ze tez ladne??

Sara

1. Data: 2003-03-21 05:15:15

Temat: Re: Link II naszej grupowiczki !!
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żaden problem........:))))).piszcie co Wam się podoba i co chciałybyście to
wyslę.nie jestem egoistką.
ps.tylko jeden warunek......skrzynki musicie mieć wysprzątane bo niektóre
wzorki są "wypasione" i jak zaczną mi przychodzić zwroty to sie w tym
wszystkim nie połapie co kto dostał :))))

pozdrawiam.........z Krakowa

aha...........zaznaczam że nie to wszystkich obrazków mam schematy ,a to
dlatego ze haftowałam je bezposrednio z foto w katalogu ponieważ schematów
nie było

1. Data: 2003-03-21 09:09:16

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Niewiem czy wiecie ale Bozenka tez ma swoj katalog a w nim przepiekne
> wzorki .Tylko szkoda ze nie wszystko mozna zodaczyc.
> [...]

Sliczne !!! Ale jak to dziala - chcialam wejsc i przyjrzec sie z bliska
Japonce, a ten lobuz mnie o haslo pyta???? Musze byc zarejestrowana czy cos, bo
ja tych robaczkow to nie teges...

Kot analfabeta

1. Data: 2003-03-21 09:32:37

Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bos <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> dlatego ze haftowałam je bezposrednio z foto w katalogu ponieważ schematów

JEJJJJJJ !! Jakie sliczne sa te foczki! Czy do tych foczek jest wzor?
Baaardzo bym poprosila.... szczegolnie do tych brazowych z brzuszkiem do
gory :) Oczywiscie biale tez chetnie wyhaftuje..... ciekawe kiedy ja znajde
czas na te wszystkie wzory z Internetu ;)) Ale kiedys napewno :)
Pozdrawiam :)
Kaja

1. Data: 2003-03-21 09:50:18

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie sie ogromnie podoba Japonka i Safarii... jesli masz schematy to ja
bardzo poprosze - i z gory pieknie dziekuje
pzdr
yenn
--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-03-21 09:55:24

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny........piszcie na priv.........bo niezawsze wszystkie posty mi
się ściągają :)))

1. Data: 2003-03-21 10:16:08

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzory do wszystkich tych małych zwierzaczków są dostępne ma stronie obok
kazdego foto......:))0

1. Data: 2003-03-21 10:38:18

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AHAAAAAAAA.jeszcze jedno..........podajcie "ludzkie" adresy bo już mam
pierwsze zwroty.........Yenulka......poczta do Ciebie się zwrócila

pozdrawiam....z Krakowa

1. Data: 2003-03-21 10:59:59

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo pewnie nospamu nie wyrzucilas, wyslalam na priva list, wystarczy
odpowiedziec:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-03-21 15:06:05

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wzory do wszystkich tych małych zwierzaczków są dostępne ma stronie obok
> kazdego foto......:))0

Niestety nie otwieraja mi sie schematy. Czy moglabym bardzo poprosic? Najlepiej
wszystkie. bede bardzo dzwieczna.
Pozdrawiam
Ania z Raszyna

"FRILINKI"
download-niemiecka stronka z opisami swetrow o nie tylko
Św.Cecylia
Znowu Białostoczanki
do Eli od kobiecych pomyslow 9_98