Link a propos kuracji hormonalnej

1. Data: 2003-02-26 08:55:34

Temat: Link a propos kuracji hormonalnej
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś o dobrych intencjach koncernów farmaceutycznych i wiarygodności badań:
http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1112345&KAT
=245

pozdrawiam
boniedydy

2. Data: 2003-02-26 10:24:36

Temat: Re: Link a propos kuracji hormonalnej
Od: "Joanna Gacka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> Coś o dobrych intencjach koncernów farmaceutycznych i wiarygodności badań:
> http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1112345&KAT
=245

ano... mnie sie juz noz w kieszeni otwiera
lekarze siegneli dna
jeszcze jeden kwiatek (wlasnie pisalam o tym):
http://www.centrumprasowe.net/article.php?story=2003
0226105106238
kobieta zyla przez 50 lat z mysla ze ma rok zycia, wmowiona przez lekarzy

czy naprawde nic nie mozna zrobic?
ja sie pomalu boje isc do lekarza z dziecmi, bo nie wiem, dlaczego mi
zapisuje taki a nie inny lek

J.

3. Data: 2003-02-26 14:46:57

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś o dobrych intencjach koncernów farmaceutycznych i wiarygodności badań:
> http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1112345&KAT
=245

mimo wszystko mało asocjacji z kuracją hormonalną...
co do marketingu farmaceutycznego to fajnie by to było ucywilizować, ale
istnieć powinien - z całą pewnością nie byłoby na świecie wiele bardzo
potrzebnych leków gdyby badania nad nimi prowadziły wyłącznie niekomercyjne
placówki. A tak poza tym to zdrowy rozsądek pilnie potrzebny... każdemu. Jak
ktoś nie wie dlaczego lekarz zapisuje taki a nie inny lek to nie może się go
normalnie o to zapytać?

Pa
Iwcia

4. Data: 2003-02-27 09:03:17

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Gacka" <j...@n...pl> wrote in message

> czy naprawde nic nie mozna zrobic?
> ja sie pomalu boje isc do lekarza z dziecmi, bo nie wiem, dlaczego mi
> zapisuje taki a nie inny lek

Nie ma co przesadzac. Po prostu warto byc swiadomym ryzyka i "czujnym".

5. Data: 2003-02-27 09:46:16

Temat: Odp: Link a propos kuracji hormonalnej
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwcia&Pstryk <p...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

=245

> mimo wszystko mało asocjacji z kuracją hormonalną...

Mało, ale są. W częsci odnoszącej sie do "lansowania" niektórych
niedomagań - oczywiscie tych, na których można dobrze zarobić. Poza tym
porusza wątek testów klinicznych, o których była mowa w wątku o kuracji.

boniedydy

związek z obcokrajowcem
Życzenia dla Oasego
www o problemach wychowawczych
OT - sorry ale to wazne!!!
[allegro] karuzela z pozytywka do lozeczka dziecinnego