Linux'owy pingwinek xxx

1. Data: 2003-03-13 01:00:10

Temat: Linux'owy pingwinek xxx
Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

Pamietam przez mgle, ze ktos podsylal ten wzorek.
Wtedy nie bylam zainteresowana, ale wlasnie pomyslalam, ze bardzo by mi sie na
prezent
nadal. Czy moge sie slicznie usmiechnac o podeslanie schematu?

ucalowanka
Kaila, ktora wczoraj skonczyla srodkowego rozczochranego wrobla (tez na prezent), ale
skan
nie wyszedl wiec nie moge sie pochwalic (mam nadzieje, ze zdjecia wyjda!)

k...@l...pl
http://kaila.linart.pl
http://www.kailastudio.com.pl/

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2003-03-13 09:33:31

Temat: Re: Linux'owy pingwinek xxx
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kaila" <k...@l...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> http://kaila.linart.pl
> http://www.kailastudio.com.pl/
>
> Artificial intelligence is better than natural stupidity.

Poszlo na priv.

Pozdrawiam Justyna K. (Bialystok)

Scarlett O'Hara
DO EDA