Lipocell -Ziaja

1. Data: 2003-01-18 17:38:06

Temat: Lipocell -Ziaja
Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Odzywam sie tu po raz pierwszy, choc od dwoch tygodniu uwaznie sledze co
sie dzieje na forum. Bardzo zachwalacie kosmetyki Ziaji wiec tez
postanowilam je przetestowac, zaczynajac od balsamu Lipocell na cellulit.
Niestety nie moge go nigdzie dostac. Jakby ktos wiedzial gdzie mozna go w
Warszawie kupic to bede wdzieczna. A moze ktoras z was juz go probowal i
moze cos o nim powiedziec?

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-18 17:59:30

Temat: Re: Lipocell -Ziaja
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Używam od jakiegoś 1,5 tygodnia. Rewelacji nie ma, cellulit dalej jest,
ale skóra jest gładziutka, no i ładnie to pachnie mało syntetyczną
pomarańczką. A na pewno było do dostania w Geant na Jubilerskiej, bo tam
kupiłam.

--
Kami
____________________________

1. Data: 2003-01-18 18:14:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...waw.pl (toffu) napisał(a):

> [...]
> Niestety nie moge go nigdzie dostac. Jakby ktos wiedzial gdzie mozna go w

Spokojnie - w Krakowie tak naprawdę ta seria pojawiła się dopiero w zeszłym
tygodniu i jest prawie wszędzie - np. w supermarketach, ja kupiłam w Tesco. W
Warszawie też powinna. Coś nowości pokazują się z opóźnieniem - ja np.
dopiero wczoraj kupiłam płyn do kąpieli Nivea, ten "zimowy". Przedtem po
sklepach nikt o nim nawet nie słyszał.

>A moze ktoras z was juz go probowal i
> moze cos o nim powiedziec?

Ładnie pachnie, ładnie się wchłania, nie lepi (za bardzo) - i to wszystko co
mogę powiedzieć po parokrotnym użyciu.

JoP

1. Data: 2003-01-18 18:42:33

Od: "dafor" <d...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
c.com.pl...
> [...]
> Warszawie kupic to bede wdzieczna. A moze ktoras z was juz go probowal i

Widziałam go niedawno w perfumerii Natura na ul. Targowej (nr nie pamiętam,
po tej samej stronie co poczta, tylko pareset metrów dalej, licząc
oczywiście od skrzyżowania z al. Solidarności), zresztą sama kupiłam tam
oliwkę do masażu z tej serii. Pozdrawiam Magda

1. Data: 2003-01-18 22:06:19

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warszawie kupic to bede wdzieczna. A moze ktoras z was juz go probowal i

Cześć, ja widziałam całą serię w Hali Kopińskiej, na skrzyżowaniu ul.
Grzymały i Białobrzeskiej.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-01-19 14:10:18

Od: "yba" <y...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warszawie kupic to bede wdzieczna. A moze ktoras z was juz go probowal i

Tez nigdzie go nie moglam dostac.Wreszcie kupilam go w malym slepiku
zielarskim na ul. Klaudyny, za Globi.
Przepieknie pachnie i ma bardzo fajna konsystencje. Na efekty jeszcze za
wczesnie bo uzywam go dopiero kilka dni.
Pozdrawiam.

--
y...@N...op.pl

1. Data: 2003-01-19 14:23:28

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>..., zaczynajac od balsamu Lipocell na cellulit.
Cześć, ja widziałam całą serię w Hali Kopińskiej, na skrzyżowaniu ul.
> Grzymały i Białobrzeskiej.

Juz bylo pisane. Balsam i inne sa w Geant na Jubilerskiej. Dzisiaj kupilam.
Kosztuje 8 z groszami.

Szanna

1. Data: 2003-01-20 09:05:38

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Spokojnie - w Krakowie tak naprawdę ta seria pojawiła się dopiero w
zeszłym
> tygodniu i jest prawie wszędzie - np. w supermarketach, ja kupiłam w
Tesco.

Cala serie kupilam w Krakowie kolo dwoch miesiecy temu bodajze. Widzialysmy
ja z Kropelka, po czym wrocilam na miejsce przestepstwa i nabylam ;>

> Warszawie też powinna. Coś nowości pokazują się z opóźnieniem - ja np.
> dopiero wczoraj kupiłam płyn do kąpieli Nivea, ten "zimowy". Przedtem po
> sklepach nikt o nim nawet nie słyszał.

Tez dziwne. W Firlicie na Florianskiej byl na poczatku grudnia:)

> Ładnie pachnie, ładnie się wchłania, nie lepi (za bardzo) - i to wszystko
co
> mogę powiedzieć po parokrotnym użyciu.

Ta ja jeszcze dodam, ze skora jest po tych kosmetykach naprawde gladka i
napieta.
Cellulitu oczywiscie zaden kosmetyk nie zlikwiduje sam z siebie, ale ta
seria baaardzo zacheca do masazu:)

Kaska

1. Data: 2003-01-20 10:10:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a):

> Cala serie kupilam w Krakowie kolo dwoch miesiecy temu bodajze. Widzialysmy
> ja z Kropelka, po czym wrocilam na miejsce przestepstwa i nabylam ;>

Jak się pojawiła próbka i reklama, zlatałam pół miasta (supermarkety,
Jubilat, wszystko na linii circa Salwator-Zwierzyniecka) i wszędzie mówili,
że owszem, przemknęło, ale póki co, czekają na dostawę.

> Tez dziwne. W Firlicie na Florianskiej byl na poczatku grudnia:)

J.w. Nawet w okolicach świąt zahaczałam jakąś panienkę promocyjną w Tesco,
zrobiła taaakie oczy. Już zaczynałam myśleć, że mam halucynacje i nic takiego
nie istnieje. Uwierzyłam dopiero zobaczywszy w ostanim "Looku" zdjęcie, a
kupiłam w sklepie Ruchu przy Włóczków (czy jak się to nazywa), od raz dwa.

JoP

1. Data: 2003-01-20 10:33:16

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupiłam w sklepie Ruchu przy Włóczków (czy jak się to nazywa), od raz dwa.

Aj, widzisz...
To do Firlitow trzeba zagladac w takim razie :)

Kaska

tusz endless lenght&lift rimmela
krem Idea 25
Re: Co na slonce?