Liposukcja-czy ktoś z Was to robił?

1. Data: 2006-09-27 21:04:15

Temat: Liposukcja-czy ktoś z Was to robił?
Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jw.

Dzięki za wypowiedzi.
M.

2. Data: 2006-09-28 07:20:38

Temat: Re: Liposukcja-czy ktoś z Was to robił?
Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie nie, ale kolezanka mamy robila nawet kilkakrotnie, a w oparciu
o jej doswiadczenia moge tylko ZDECYDOWANIE ODRADZIC :///
Kompletna strata kasy - w zastraszajaco szybkim czasie caly tluszczyk
powraca na miejsce.
Zainwestuj lepiej w fajne zajecia sportowe - aerobik, silownia, rolki,
basen, moze taniec..? Sukces i satysfakcja o niebo wieksza niz po
liposukcji.
Pzdr
P.

3. Data: 2006-09-28 08:40:11

Od: "Ania R." <a.rokicinska@USUN_TOpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina wrote:

> [...]
> Zainwestuj lepiej w fajne zajecia sportowe - aerobik, silownia, rolki,
> basen, moze taniec..? Sukces i satysfakcja o niebo wieksza niz po

Ewentualnie jeśli faktycznie masz trochę kasy na zbyciu (liposukcja tania
nie jest), to dorzuć sobie do diety i sportu endermologię. Skóra się po
niej ładnie ujędrnia, a efekty diety szybciej widać, więc jest większa
mobilizacja do wytrwania.

Powodzenia!
Ania

4. Data: 2006-09-28 09:02:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina napisał(a):
> [...]
> o jej doswiadczenia moge tylko ZDECYDOWANIE ODRADZIC :///
> Kompletna strata kasy - w zastraszajaco szybkim czasie caly tluszczyk

Na miejsce jak na miejsce, kumpela sobie odessała z ud, a teraz ma na
brzuchu;-)

--

Gosia

5. Data: 2006-10-25 20:07:44

Od: "Aniela" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"

> Na miejsce jak na miejsce, kumpela sobie odessała z ud, a teraz ma na
> brzuchu;-)
No właśnie Mam pytanie, jak to wyglada w rzeczywistości? Bo słyszałam z
jednej strony, że w miejscach po liposukcji stosunkowo szybko odrasta a z
drugiej ostatnio Fiolka i jakaś kobitka od chirurgii plastycznej w tvn style
mówiły, że liposukcja niszczy nieodwracalnie komórki tłuszczowe i tam już
tłuszczyk sie nie pojawia.
--
Aniela

6. Data: 2006-10-25 20:16:31

Od: "romek" <z...@x...xxxxxxxx.xxx.xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniela" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gosia Plitmik"

Fiolka i jakaś kobitka od chirurgii plastycznej w tvn style
> mówiły, że liposukcja niszczy nieodwracalnie komórki tłuszczowe i tam już
> tłuszczyk sie nie pojawia.

No ale gdzies musi sie pojawiać jak bedziesz za duzo żreć. Jak sobie z maćka
sadło wyssiesz to ci podwójnie na dupie wyskoczy. A cellulity bedziesz mieć
jak panorama gór Świętokrzyskich

7. Data: 2006-10-26 07:52:52

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniela napisał(a):
> [...]
> z drugiej ostatnio Fiolka i jakaś kobitka od chirurgii plastycznej w tvn
> style mówiły, że liposukcja niszczy nieodwracalnie komórki tłuszczowe i
A ja słyszałam, jak (o ile dobrze pamiętam) dr Sankowski mówił, że
pojawi się w innym miejscu że to nie jest taki cudowny zabieg.

Czy ciuchy z d'Orsay mozna gdzies kupić w necie?
Trwala w Warszawie
gf
gdzie znaleźć takie buty?
tipsy