Lista antyprzebojow

1. Data: 2001-08-30 14:39:41

Temat: Lista antyprzebojow
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lista przebojów, jak widze, zyje sobie wlasnym zyciem, i dobrze. Basia
zaproponowala odwrotnosc powyzszego, i tu moga byc jaja. Lista roslin, ktorych
nie znosimy (oj, ktos moze kogos znielubic).
Moje propozycje (bez podzialu na kategorie):
- J. scopulorum "Skyrocket" (nie wiadomo, co gorsze: pokroj czy kolor)
- Piwonie o pełnych kwiatach (babci kwiatki)
- Funkie (ponure kwintesencje depresji)
- Lilaki (kojarza mi sie z wsia i krowimi plackami)
- Bukszpan (szczegolnie ciety w figury - ogrod francuski, nie lubie)
- Datura (juz jest wszedzie, wiecej jej niz babki na trawnikach)
- Phlox subulata (jak wyzej)
- Glicynia (piekne pnacze, ale kwitnienie tylko przez tydzien w roku to
przesada)
- Kolkwicja i zylistek (jakos nie trawie tych rozowosci)
Na razie tyle.
Pozdrawiam, Mariusz Mieczakowski

2. Data: 2001-08-30 16:08:32

Temat: Re: Lista antyprzebojow
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> Lista przebojów, jak widze, zyje sobie wlasnym zyciem, i dobrze. Basia
> zaproponowala odwrotnosc powyzszego, i tu moga byc jaja. Lista roslin, ktorych
> nie znosimy (oj, ktos moze kogos znielubic).

[...]
Ja dorzuce:
1. pelargonie
2. pelargonie
3. pelarginie
4. pelargonie
5. pelargonie
100000000000. pelargonie
Za co? Bue! Ostatanio jakas babacia przewozila totoj autobusem i ciagle
potrzaasala (siedziala kolo mnie - nie wiedzialam, czy zdaze wybiec z autbusu, czy
dam babci chusteczke, coby sie wytarla...). Paskudztwo!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2001-08-30 18:23:13

Od: Maciej Szmit <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponure funkie???
nie lubie ogrodu francuskiego??? (a moze byc wloski?)
LILAKI????

=8-O

Maciej

Maciej Szmit
UWAGA: ZMIANA ADRESU!!! mailto:m...@p...onet.pl
WARNING: NEW ADDRESS!!! mailto:m...@p...onet.pl

4. Data: 2001-08-31 10:20:47

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Moje propozycje (bez podzialu na kategorie):
-
- Lilaki (kojarza mi sie z wsia i krowimi plackami)
-pozdrawiam, Mariusz Mieczakowski

A widziales kwitnacy Syringa palibiniana :-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

5. Data: 2001-08-31 10:33:48

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Odp: Lista antyprzebojow

Uzytkownik "Gamon'" <r...@m...sggw.waw.pl> napisal w wiadomosci > Ja
dorzuce:
> 1. pelargonie
> 3. pelarginie

A czy mozesz mi Kasiu wytlumaczyc czym sie roznia pelargonie od pelargini
:-))

6. Data: 2001-08-31 10:34:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> - Lilaki (kojarza mi sie z wsia i krowimi plackami)
> -pozdrawiam, Mariusz Mieczakowski
> A widziales kwitnacy Syringa palibiniana :-))
Ja już zobaczyłem:
http://www.evergreengardenworks.com/serissa.htm
Pozdrawiam Jerzy
PS
Lilaki bardzo lubię.

7. Data: 2001-08-31 10:51:51

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2001-08-31 10:54:38

Temat: Odp: Lista antyprzebojow
Od: "Piotr Kieracinski" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@m...sggw.waw.pl> napisal w wiadomosci > Ja
dorzuce:
> 1. pelargonie
> 2. pelargonie
> 3. pelarginie
> 4. pelargonie
> 5. pelargonie
> 100000000000. pelargonie
> Za co? Bue!

A ja chce miec palargonie w pokoju - tylko jak zone przekonac?
pik

9. Data: 2001-08-31 10:58:04

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w Lista roslin, ktorych
> [...]
> przesada)
> - Kolkwicja i zylistek (jakos nie trawie tych rozowosci)

Ja te akurat lubie. Nie mam tylko zdania, co do datury (za duze dziwactwo,
jak na moj ogrod).
A co lubi Mariusz M.?
pik

10. Data: 2001-08-31 12:43:03

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co lubi Mariusz M.?
>
> Vide "Lista przebojów". Ostatnio lubie barbule (Caryopteris), bo zakwitła,
Clematis heracleifolia (z tych samych powodow), i Leucothoe fontanesiana
"Zeblid" (bo pieknie sie rozrosl, a w zeszlym roku raczej marnie wygladal).
Poza tym wszystkie karlowe sosny.
Hej, M.M.

Róże pnące
Melduję się po.... :-)))