Lista emigrantów na pl.rec.kuchnia

1. Data: 2003-07-28 20:35:06

Temat: Lista emigrantów na pl.rec.kuchnia
Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Waldemar Krzok
2. Krystyna Thompson
3. Monika Bierman
4. Magdalena Bassett
5. Poziomka
i kto jeszcze?
minervax

1. Data: 2003-07-28 20:52:41

Temat: Re: Lista emigrantów na pl.rec.kuchnia
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "minervax" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bg41ff$mes$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 1. Waldemar Krzok
> 2. Krystyna Thompson
> 3. Monika Bierman
> 4. Magdalena Bassett
> 5. Poziomka
> i kto jeszcze?
> minervax
A, dlaczego ja? No moze, ze emigracją dla Ciebie sa wakacje na dzialce
pracowniczej.:-)))))
Poziomka

1. Data: 2003-07-28 21:27:26

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-28 22:52, osoba przedstawiająca się jako 'Poziomka'
zechciała zauważyć:

Masz modem na działce?

R.

1. Data: 2003-07-28 21:39:21

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bg44e0$kj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Masz modem na działce?
> R.
Trzecia grzadka od lewej. :-)))
poziomka

1. Data: 2003-07-29 12:02:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

maruda - Ryszard wrote:

> Masz modem na działce?

A co w tym nadzwyczajnego? Wystarczy telefon komórkowy.
A to sporządzanie list emigrantów jakoś mi się nie podoba.

Krycha

1. Data: 2003-07-29 12:03:40

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> A to sporządzanie list emigrantów jakoś mi się nie podoba.
A co wstyd Ci?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 12:49:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" wrote:

> A co wstyd Ci?

Jak napisałam, nie podoba mi się. Nie jestem aż tak uspołeczniona, żeby
wstydzić się za innych, niech się wstydzi autor. Możesz mu przekazać,
wszystko wskazuje na to, że masz do niego blisko. Zegnaj.

Krycha uaktualniająca

1. Data: 2003-07-29 12:59:01

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak napisałam, nie podoba mi się. Nie jestem aż tak uspołeczniona, żeby
> wstydzić się za innych, niech się wstydzi autor.
Niby czego ma się wstydzić autor. Dużo osób tu piszących jest na emigracji.
A lista tylko może pomóc w rozpoznawaniu, kto jest spoza realiów polskich. A
tu akurat chodziło w tym pytaniu, czy się wstydzisz zapisać na tę listę, czy
też ona cię nie dotyczy.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 16:18:17

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
[...]
> A to sporządzanie list emigrantów jakoś mi się nie podoba.
>
> Krycha

Spisywanie list to typowe pociagniecie prowokatora. Zabeltac i zniszczyc
towarzystwo, do ktorego nie ma sie dostepu jako uczestnik, bo jest sie
za malo inteligentnym i nikt by tego osobnika na serio nie potraktowal.
Prymitywna chec zemsty i niszczenia jest typowa dla prymitywnych
osobnikow, ktorzy nie potrafia nic tworczego z siebie dodac, wiec za
wszelka cene niszcza to, czego sami nie potrafia dokonac.

Przykro, ze ta wspaniala grupa, ktora przez tyle lat uchronila sie przed
szambem serwowanym na innych grupach, w koncu padla ofiara jednego
chorego indywiduum.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-29 16:39:50

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Spisywanie list to typowe pociagniecie prowokatora.
Nie bardzo rozumiem, co ma spisywanie list do prowokacji. Na różnych grupach
istnieją listy stałych uczestników zamieszczane na www związanych z grupą.
Nikt tego nie uważa za prowokację. To jakaś niezbyt przemyślane stanowienie.
I temu stanowieniu podporządkowane są wywody udowadniające powyższe, a
zamieszczone poniżej.

> Zabeltac i zniszczyc towarzystwo, do ktorego nie ma sie dostepu jako
uczestnik, bo jest sie
> za malo inteligentnym i nikt by tego osobnika na serio nie potraktowal.
Ależ tu wiele jadu. Zaczynam wierzyć panu Stanisławowi o przykrym zębie
czasu napoczynającym 50-letnie kobiety.

> Prymitywna chec zemsty i niszczenia jest typowa dla prymitywnych
> osobnikow, ktorzy nie potrafia nic tworczego z siebie dodac, wiec za
> wszelka cene niszcza to, czego sami nie potrafia dokonac.
O tu dalej w tym samym stylu. Parafrazując stary dowcip o teściowej, gdyby
grzechotnik ugryzł Madame B. (nie mylić z Butterfly) to by się przekręcił

> Przykro, ze ta wspaniala grupa, ktora przez tyle lat uchronila sie przed
> szambem serwowanym na innych grupach, w koncu padla ofiara jednego
> chorego indywiduum.
Jak można to zinterpretować? No cóż, albo chore indywiduum jest silną
osobowością, albo grupa nigdy nie istniała lub była zbiorem ludzi miałkich
osobowościach i wykorzystując jakąś niszę polskiego Usenetu stworzyło tu
prowincjonalny grajdołek, któremu imponują osoby określonego autoramentu
umysłowego i kultury gulaszowej.
dżdżownica

Czy to prawda, że ludziom na emigracji odbija palma?
Jak się robi sos serowy???
Dlaczego nie będzie spotkania uczestników pl.rec.kuchnia
Zupa nic
dla ułatwienia