Lobelia

11. Data: 2006-07-30 14:08:59

Temat: Re: Lobelia
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A ja wiem kto z grupowiczów ma jasno różową lobelię !
> Ale nie powiem bo też sępię !

I pomyśleć,że do wczoraj jedynym moim ogrodniczym marzeniem był deszcz.
Od dziesięciu dni nie myślałam o nowych roślinach.A One mi tu z różowymi
lobeliami wyjeżdżają :)))

Pozdrawiam, Lilka

12. Data: 2006-07-30 14:31:53

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> I pomyśleć,że do wczoraj jedynym moim ogrodniczym marzeniem był deszcz.
> Od dziesięciu dni nie myślałam o nowych roślinach.A One mi tu z
> różowymi
> lobeliami wyjeżdżają :)))

O deszczyku też marzę :))

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2006-07-30 15:40:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Jul 2006 16:08:59 +0200, Lilka napisał(a):

> I pomyśleć,że do wczoraj jedynym moim ogrodniczym marzeniem był deszcz.
> Od dziesięciu dni nie myślałam o nowych roślinach.A One mi tu z różowymi
> lobeliami wyjeżdżają :)))

Matrzenia czasem się spełniają:)
Dzięki pewnej dzielnej grupowiczce wylądowałyśmy wczoraj mała bandą przy
piekielnym upale w Dankowicach.
I to między innymi było pretekstem by zrobić sobie prezent:)
A potem spadł, przyszło ochłodzenie - jednym słowem pełnia szczęścia.
Powróciły też nowe pomysły i plany ogrodnicze:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-07-30 15:46:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jul 2006 15:30:31 +0200, Miłka napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra"

> A ja wiem kto z grupowiczów ma jasno różową lobelię !
> Ale nie powiem bo też sępię !

No ale już wiem, że Ty będziesz ją mieć;)
A serio - sadzonki z Dankowic są zacne naprawdę i to mnie najbardziej
cieszy. Nie były też drogie. Do tego był ogromny wybór host, rano dało się
znieść upał, potem trochę zelżało.
Żałuj, że nie przyjechałaś.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-07-30 15:47:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jul 2006 17:40:20 +0200, Marta Góra napisał(a):

> A potem spadł,

Oczywiście miało byś spadł deszcz...

Pozdrowienia,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-07-30 18:45:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> O deszczyku też marzę :))

Trochę popadało , co prawda pod drzewami dalej sucho , ale dało się trochę
dzisiaj popracować w wilgotnej glebie :-)

Pozdrawiam TeresaR

17. Data: 2006-08-01 19:40:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jul 2006 13:31:31 +0200, Marta Góra napisał(a):

> Spisze nazwy i poguglam, wtedy może się okaze co zacz.
> Chociaż niekoniecznie, znajac naszych szkółkarzy.

Spisałam, poguglałam i nawet się zgadza z tym co w sieci. Jedna to 'Fan
Deep Rose", druga 'Fan Burgundy'.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

18. Data: 2006-08-02 20:58:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 30 Jul 2006 13:31:31 +0200, Marta Góra napisał(a):
>

> Spisałam, poguglałam i nawet się zgadza z tym co w sieci. Jedna to 'Fan
> Deep Rose", druga 'Fan Burgundy'.

Znaczy się masz różową? :)

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

19. Data: 2006-08-02 21:29:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Aug 2006 22:58:50 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Znaczy się masz różową? :)

Raczej wygląda jak na tym zdjeciu

http://www.hirts.com/commercesuite_products/10265936
58.jpg

Róż to ona ma jedynie w nazwie...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

20. Data: 2006-08-04 17:51:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Aug 2006 22:58:50 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Znaczy się masz różową? :)

Słabo szukałaś, kilka odmian rośnie w pewnym ogrodzie rzut beretem od
Ciebie.
Właścicielka ma też brunnerę Jack Frost, ale pewnie sama się odezwie.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

Grusza williams
STOP what you’re doing - It doesn’t work! YXH8
prośba o identyfikację
Jak hodować w mieszkaniu ?
ginące rosliny