Lobelia

21. Data: 2006-08-04 19:43:40

Temat: Re: Lobelia
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:6hzc9moc2fn6$.qsaoqehyqsyx$.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 2 Aug 2006 22:58:50 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):
>

> Słabo szukałaś, kilka odmian rośnie w pewnym ogrodzie rzut beretem od
> Ciebie.
> Właścicielka ma też brunnerę Jack Frost, ale pewnie sama się odezwie.

W sumie, to nie szukałam :))) Marzę sobie tylko :)

Pozdrawiam
Kaśka

22. Data: 2006-08-04 19:48:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Aug 2006 21:43:40 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> W sumie, to nie szukałam :))) Marzę sobie tylko :)

To amsz okazję te marzenai sobie spełnić w najbliższym czasie.

Pozdrawiam,
Marta z wizją nowej cienistej rabaty
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

23. Data: 2006-08-07 08:31:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 4 Aug 2006 21:43:40 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> To amsz okazję te marzenai sobie spełnić w najbliższym czasie.

I i już od wczorajszego wieczora wiem co te nieco szyfrowane odpowiedzi
znaczą :))
Dzięki :)))

Pozdrawiam
Kaśka

Grusza williams
STOP what you’re doing - It doesn’t work! YXH8
prośba o identyfikację
Jak hodować w mieszkaniu ?
ginące rosliny