Lodówka inox z górnej półki

1. Data: 2004-10-10 00:10:12

Temat: Lodówka inox z górnej półki
Od: "Rufus T. Firefly" <c...@S...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Święta idą, trzeba kupić większa lodówkę :) W związku z tym pytanie: czy
ktoś ma doświadczenia (ale z pierwszej ręki) dotyczące takich inoksowych
lodówek:

- Liebherr KGTes 4066
- Siemens KG 39M390
- Bosch KGM 39390
- AEG S80408KG
- Electrolux ERE 3600X

--
Michal Chacinski

Have you noticed the beautiful lighting in this toilet?

1. Data: 2004-10-16 17:58:18

Temat: Re: Lodówka inox z górnej półki
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Michal Chacinski
>
> Have you noticed the beautiful lighting in this toilet?

Jeśli idzie o chłodzenie i zamrażanie to pewno nie odbiegają od malowanych.
Zakładam że chodzi Ci o wykończenie zewnętrzne pisząć inox. Jeśli w środku
jest z kwasówki to dobrze. Ale jeśli na zewnątrz to makabra. Jest fabryka
produkująca wyposażenie dla gastronomii. Kiedyś w niej pracowałem. Z
fajniejszych rzeczy robią w niej przemysłową maszynę do mycia naczyń. Były
wersje w całości zrobione ze stali kwasoodpornej. Poznałem w miare dokładnie
właściwości tej stali. Wykonywana jest w wielu wersjach jeśli idzie o fakturę
powierzchni. Pomimo że stal jest twarda sama w sobie a inox bardzo twarda. To
i tak daje się ją zarysować sweterkiem, o guziku nie wspomnę. Najgorsza jest
powierzchnie o fakturze jedwabistego matu i drapanego aluminium. Jak się zrobi
rysa , taka która byłaby niewidoczna na powierzchni malowanej. To zostanie tam
przez najblizsze 100 000 lat o ile wcześniej całe urządzenie nie wpadnie na
chwilkę do huty. Blachy o wysokim połysku można polerować. Ale zawsze będzie
widać gdzie coś było robione. Jak masz małe dzieci to po roku taka lodówka
będzie wyglądała jak szmelc. Jak nie masz to po 3 latach. Wytrzyma dłuzej jak
ją zabezpieczysz poduszkami obszytymi aksamitem. Fajnie wyglądają tylko w
sklepie. Pewnie jak się spytasz sprzedawcy o to czy sie rysują to odpowie że
nie. Różnica między mną a sprzedawcą polega na tym że ja nie chcę Ci sprzedać
lodówki z obydową z inoxa. Więcej ja nie chcę Ci sprzedać żadnej lodówki. A on
chce. Tomek
ps. Po doświadczeniach zwązanych z pracą w tamtej fabryce nie kupiliśmy nawet
zlewozmywaka z kwasówki tylko emaliowany, chociaż był droższy. Za lodówkę i
zamrazarkę robi u nas Bosch. Pewnie Saratowa z mojego dzieciństwa trwałością
nie przebije, ale jest niezły.

wolowina po indyjsku
OT ---> Borowiki Suszone <----
nalewka kresowa