Lody

1. Data: 2000-10-11 05:52:30

Temat: Lody
Od: "Barbara" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1/2 litra śmietany kremówki,
5 jajek,
3/4 szkl. cukru
bakalie

1. Śmietanę mocno chłodzimy, później ubijamy.
2. Białka ubijamy z cukrem, dodajemy żółtka i łączymy ze śmietaną.
3. Masę można podzielić na 2 części i w zależności od upodobań dodajemy
kakao, kokos, albo cukier waniliowy itp.
Pycha :-))

1. Data: 2000-10-11 09:33:55

Temat: Re: Lody
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak to zamrażać?
Tak po prostu włożyć do zamrażalnika i poczekać?
Joanna

1. Data: 2000-10-11 10:40:22

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8s1cfj$3e2$1@news.tpi.pl...
> A jak to zamrażać?
> Tak po prostu włożyć do zamrażalnika i poczekać?
> Joanna

Ja mam takie Szwajcarskie "ustrojstwo" ( a~la mixer)
ktore rozdrabnia kostki lodu. Jak sie to razem
wymiesza jest od razu gotowe do spozycia bez
koniecznosci mrozenia.

jedrus

1. Data: 2000-10-11 11:44:16

Od: "Barbara" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja masę przekładam do plastykowych pojemniczków i zamrażam.
Tak zwyczajnie.))
Potem daję owoce i polewam advocatem.
Smacznego ))

1. Data: 2000-10-11 12:46:11

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co widzialam w programach kucharskich, to domowym sposobem robione
lody po wylozeniu do pojemnikow i wsadzeniu do zamrazalnika mieszano
jeszcze, np. widelcem, co jakies 2 -3 godz. Ale to chyba zalezy od tego,
jaka kto chce uzyskac konsystencje lodow? Nie wiem dokladnie.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-10-12 07:41:36

Od: "Barbara" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też o tym słyszałam, ale nie stosowałam. Kryształki mi się nie wytrąciły, i
tak nie miałam im nic do zarzucenia, były OK.
Hej !

1. Data: 2000-10-12 09:34:34

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8s3q2m$ra$...@h...uw.edu.pl...
> Też o tym słyszałam, ale nie stosowałam. Kryształki mi się nie wytrąciły,
> tak nie miałam im nic do zarzucenia, były OK.

A ja nawet lubie takie z wytraconymi krysztalkami.

Jader

1. Data: 2000-12-08 10:20:57

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lody twarozkowe

3 zoltka
3 lyzki cukru pudru
cukier waniliowy
3/4 szklanki mleka
40dkg sera bialego

Zoltka ucieramy z cukrem pudrem, mleko zagotowac z cukrem waniliowym. Do
wrzacego mleka dodajemy utarte zoltka. Zostawiamy na niewielkim ogniu
mieszajac aby zgestnialo ale nie zagotowalo sie. Gdy zgestnieje troche
odstawiamy z ognia i studzimy caly czas mieszajac. Ser rozcieramy dodajac
po trochu mase mleczna-jajeczna. Wstawiamy do zamrazalnika ( tam tez od
czasu do czasu warto zamieszac )
pozdrawiam
agi

Schab z szalotkami