Łojotokowe zapalenie skóry... Czy to jest zarazliwe?

1. Data: 2005-05-15 14:20:08

Temat: Łojotokowe zapalenie skóry... Czy to jest zarazliwe?
Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moj znajomy ma mocne łojotokowe zapalenie skóry. Wszystko go swędzi,
twarz, skóra głowy, plecy.. Pytanie czy tym sie mozna zarazić bo
przeciez chorobe ta wywoluja jakies grzyby..
Prosze o odpowiedz i pozdrawiam

2. Data: 2005-05-15 15:36:25

Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o matko, pewnie prowadzi mało higienicny tryb zycia, niech smaruje twarz
własnym nasieniem

3. Data: 2005-05-15 15:52:54

Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

klonik napisał(a):
> o matko, pewnie prowadzi mało higienicny tryb zycia, niech smaruje twarz
> własnym nasieniem
Jaki ty madry i zabawny jestes... Daruj sobie te rady i spadaj na inna
grupe robic jaja.

4. Data: 2005-05-15 17:26:01

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie czy tym sie mozna zarazić bo
> przeciez chorobe ta wywoluja jakies grzyby..
tak- ale grzyby te są normalna florą i maj je każdy. problem pojawia się,
gdy namnożą się nadmiernie. ŁZS nie jest zaraźliwe.

5. Data: 2005-05-15 17:35:57

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Moj znajomy ma mocne łojotokowe zapalenie skóry. Wszystko go swędzi,
> twarz, skóra głowy, plecy..  Pytanie czy tym sie mozna zarazić bo
> przeciez chorobe ta wywoluja jakies grzyby..

Jak już tyle napisałeś , to napisz jeszcze jak się to stwierdza?
Czy jest jakieś badanie, które tego dowodzi ?
Bo ja myślałam, że są to objawy niedomagającej wątroby?

stokrotka

ginekologia w w-wie
Płodne dni
dni płodne...