Okres a stres

1. Data: 2005-05-15 10:03:25

Temat: Okres a stres
Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !!
Mam taki problem a mianowicie juz 2 tydzień spóźnia mi się okres (to na 100
nie ciąża :) )
I teraz staram się jakoś wydedukować czemu tak się dzieje.
Otóż ostatnio przeżyłam ogromne stresy związane z maturami. I zastanawiam
sie czy duży stres może mieć na to wpływ.
Z innym objawów to rozwolnienie, czasem pobolwea mnie brzuch (tak jak przy
okresie) do tego mam huśtawki nastrojów, bóle pleców - wszystko tak jak by
miał okres nadejść ale go nie ma :( Czy ktoś wie o co chodzi ?
W sumie jeszcze a propo stresu, niedawno - kilka dni temu już stras zaczął
powoli znikać bo ostatnie matury mam już za sobą. Czy te objawy są normalne
czy można się czegoś obawiać ?
W sumie pójdę do ginekologa z tym, że wizyta za 2 tyg dopiero więc może już
się coś do tego czasu wyjaśni ... hmm może wiecie co poradzić ?

Pozdrawiam, Iza

2. Data: 2005-05-18 05:33:46

Temat: Re: Okres a stres
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.05.05, około 12:03, Iza bulgocze

> [...]
> Otóż ostatnio przeżyłam ogromne stresy związane z maturami. I zastanawiam
> sie czy duży stres może mieć na to wpływ.

Może. W stresie wszelkie hormony się huśtają ;) Na przykład taka
prolaktyna. Może rozhulały Ci sie za bardzo i potrzebują więcej czasu, a
może jest inna przyczyna, która została tylko 'zaindukowana' stresem i
teraz zaburza Cię już samopas i niezależnie od matur. Dlatego wizyta u
ginekologa to dobry pomysł, a do tej pory bym się nie martwiła.

Zdrówko
--
ika - umop apisdn

ból w klatce piersiowej
aknemycin - na recepte czy bez?
dieta wg Gersona- dla migreników oraz osób po chemioterapii
lekko OT: aborcja a uszkodzenia kolejnych plodow.
Czeste bole glowy,zmiany temp. ciala....