Ludzie zasad i Ludzie troski

51. Data: 2009-08-26 08:55:54

Temat: Re: Ludzie zasad i Ludzie troski
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Masz rację- nie chciało mi się poprawiać po Vilar:-)

dzie_troski.htm

> I po to są zasady: piszemy po to w jeden sposób, żeby zapewnić
> czytelność i przejrzystość. Jak jeden napisze nad-, drugi pod- -
> przestaje być czytelne, zaczyna być męczące

Za to jakie ciekawe wizualnie!

zachwycona
Qra, dlategoż nie wycięłam powyższego
PS. i kolorystyka rewelacyjna i ten artystyczny nieładek

52. Data: 2009-08-26 09:27:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Za to jakie ciekawe wizualnie!
>
> zachwycona
> Qra, dlategoż nie wycięłam powyższego
> PS. i kolorystyka rewelacyjna i ten artystyczny nieładek

Prawda, jak ładnie? No cóż- to tylko kwestia gustu. Problem w tym, że nie
można się porozumieć- i na dłuższą metę ten brak porozumienia starcza, żeby
spacyfikować każde działanie. Otóż konserwatyści mówią, że należy
przestrzegać zasad- i zasady być muszą. Jednak- dodają, ma być ich tylko
tyle, ile to konieczne- bo nadmiar zasad czasem jest gorszy od ich braku.
Lewica mówi: po co zasady, ruptacohceta, a jednocześnie wprowadzają ogromne
ilości zasad, które tylko utrudniają życie. To coś jak z przepisami
drogowymi: aby ludzie mogli użytkować drogi i się nie pozabijali- należy
ustanowić pewne zasady, jak np zasada prawej strony czy pierwszeństwo
skręcającego w prawo przed skręcającym w lewo. Może i jeszcze kilka innych
zasad. Sęk w tym, że lewica wprowadziła tak ogromną liczbę zasad, które nie
dość, że jazdę utrudniają, to zmieniają się często, więc ogół kierowców
często nie ma pojęcia, że jakąś zasadę łamie. Skoro łamie nagminnie i te
głupie, zupełnie świadomie- to zaczyna łamać wszystkie- często
racjonalizując w rodzaju: "zasady są po to, żeby je łamać".
pozdrawiam

Chiron

53. Data: 2009-08-26 09:29:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 11:27:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Lewica mówi: po co zasady, ruptacohceta, a jednocześnie wprowadzają ogromne
> ilości zasad, które tylko utrudniają życie.

Stara zasada lewicy: żeby skutecznie wprowadzić swoje zasady, trzeba
najpierw doprowadzić do powszechnego chaosu...
--

Ikselka.

54. Data: 2009-08-26 09:45:22

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem - niektórzy ją przechodza nawet znacznie później, niż michał, co
widać
> na cmentarzach - rzadko który pogrzeb obywa się bez ksiedza....
> --
>
> Ikselka.

Na kirkucie? :-)))))))))))))))

55. Data: 2009-08-26 09:46:58

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo to tylko wierzący mają prawo do porządnego życia?

He..he, mogą mieć jeszcze porządniejsze i dostatniejsze, odpadają datki na
kapłanów...

56. Data: 2009-08-26 09:48:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 11:45:22 +0200, Slavinka napisał(a):

> Na kirkucie? :-)))))))))))))))

Fakt. Zapomniałam, że to najprawdopodobniej ten rejon.
--

Ikselka.

57. Data: 2009-08-26 09:52:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 11:46:58 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> He..he, mog? mieae jeszcze porz?dniejsze i dostatniejsze, odpadaj? datki na
> kap?anów...

Każdy daje dokładnie tyle, ile uważa i ile może sobie odmówić. Jest to
najczęściej bardzo mało. Zwykle najmniej dają najbogatsi, z wyjątkiem
sytuacji, gdy czegoś szczególnego od KK oczekują.
Ale krzyczą tylko ci, co wcale nie dają.
--

Ikselka.

58. Data: 2009-08-26 10:27:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> sytuacji, gdy czegoś szczególnego od KK oczekują.
> Ale krzyczą tylko ci, co wcale nie dają.

Widzisz Pansla, nie krzycz.

Qra

59. Data: 2009-08-26 10:31:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Prawda, jak ładnie? No cóż- to tylko kwestia gustu. Problem w tym, że nie
> można się porozumieć- i na dłuższą metę ten brak porozumienia starcza,

Ironię też kształtują, wedle Waść, jakieś konkretne zasady? Czy tylko
wystarczy odczucie?

Qra, do reszty się nie odnoszę, bo mam centralnie w rzyci lewice i prawice

60. Data: 2009-08-26 10:56:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Qra, do reszty się nie odnoszę, bo mam centralnie w rzyci lewice i
> prawice

Ale nie swoje?
Niektórym nawet delimiter kojarzy się z polityką.

--
Pozdrawiam - Aicha

AISZY
PARA LOS AMIGOS Y AMIGAS