Ludzkie plugastwo

1. Data: 2009-06-13 16:00:10

Temat: Ludzkie plugastwo
Od: "bruno.schulz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem, ze coraz silniej nienawidze ludzi.
Czy to normalne?
Praktycznie wszyscy mnie zniesmaczaja, obrzydzaja, zniechecaja.
Wszystko jest przesaczone jadem ludzkiej hipokryzji.

PS. Nie chce tego leczyc;)

2. Data: 2009-06-13 20:38:42

Temat: Re: Ludzkie plugastwo
Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bruno.schulz <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
> Praktycznie wszyscy mnie zniesmaczaja, obrzydzaja, zniechecaja.
> Wszystko jest przesaczone jadem ludzkiej hipokryzji.

A co ty chcesz leczyć ,polska jest katolicka więc Ludzie są podporządkowywani
dogmatom niezgodnym z rzeczwistością . Inaczej żyją I inaczej mówią ,więc twój post
to stwierdzenie stanu obserwowalnego I nie jesteś odosobniony.Najgorsze jest to że
takie życie rodzi mnóstwo schorzeń psychicznych .

3. Data: 2009-06-14 10:52:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bruno.schulz pisze:
> [...]
> Praktycznie wszyscy mnie zniesmaczaja, obrzydzaja, zniechecaja.
> Wszystko jest przesaczone jadem ludzkiej hipokryzji.

po prostu klapki ci spadają :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

4. Data: 2009-06-15 08:43:04

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bruno.schulz <b...@g...com> napisał(a):

> Zauwazylem, ze coraz silniej nienawidze ludzi.
> Czy to normalne?
Stanowczo nie. Czy aby odrobinę nie stawiasz siebie ponad gawiedzią?
> Wszystko jest przesaczone jadem ludzkiej hipokryzji.
>
> PS. Nie chce tego leczyc;)
A może kurację wypada jednak zacząć z tym, że od siebie?
Cena za wyrwanie się z zakłamania bywa horrendalna.
Ja z kolei nie wiem, czy warto ją zapłacić.

5. Data: 2009-06-15 08:43:09

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-06-15 08:44:06

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za zdublowanie postów.

7. Data: 2009-06-15 08:49:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swoja droga to ciekawe zestawienie: Nienawiscdo ludzi, cieplutkie Muminki
powyzej i sam Bruno Schulz.....
(tu link do Sierpnia ze Sklepów Cynamonowych i dyszacego opisu lata, wakacji
i zycia: http://univ.gda.pl/~literat/shulz/0001.htm)

Zycze dzis wstania odpowiednia noga :-).
Nikt z nas nigdy nie bedzie doskonaly, bo jestesmy czyms co codziennie i
nieustannie "sie staje". Wciaz na nowo i wciaz inaczej. Wazne zeby "trynd"
byl odpowiedni, a reszta to duperele :-).

Pozdrawiam radosnie, jak Czlowiek Czlowieka, MK

8. Data: 2009-06-15 08:49:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja z kolei nie wiem, czy warto ją zapłacić.

Powiało mądrością :-))), MK.

9. Data: 2009-06-15 09:18:36

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Powiało mądrością :-))), MK.

Może się opublikować na filozofii?:))

10. Data: 2009-06-15 09:24:59

Od: "Fryderyka Niemocińskia" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

>... jestesmy czyms co codziennie i
> nieustannie "sie staje". Wciaz na nowo i wciaz inaczej.
Na nowo - i owszem, ale żeby inaczej - to już niekoniecznie.
> Wazne zeby "trynd"
> byl odpowiedni, a reszta to duperele :-).
Czasem brak sił, żeby utrzymać słuszny kierunek. Nie takie to znów duperele.
:(((

KUPA MIECI
wywiad z kataryną, królową blogerów
Pisane ponad pół wieku temu,ale jakie aktualne.
Panslavista
Słoma z butów