Łuszczyca

1. Data: 2003-01-08 05:44:24

Temat: Łuszczyca
Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos zna jakies skuteczne sposoby leczenia łuszczycy, ew. lekarzy,
ktorzy to skutecznie leczą?
Najlepiej w rejonie Krakowa, choc niekoniecznie.
Pzdr. Andrzej

2. Data: 2003-01-08 08:30:32

Temat: Re: Łuszczyca
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzy, ktorzy to skutecznie leczą?
> Najlepiej w rejonie Krakowa, choc niekoniecznie.

Jeżeli nie znasz tego adresu, to gorąco go polecam:

http://users.nethit.pl/forum/forum/psoriasis/

Polecam również ciekawą pracę na temat łuszczycy:

http://www.pharmacy.pl/fwp/apteki/specjalizacje/prac
e/info.htm

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-01-08 09:29:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jan 2003, Jendrek wrote:

> Czy moze ktos zna jakies skuteczne sposoby leczenia łuszczycy, ew. lekarzy,
> ktorzy to skutecznie leczą?

choroba ta zajmuja sie dermatolodzy. Choroba jest przewlekla
ale odpowiednie leczenie pozwala na uzyskiwanie remisji.
W sumie nie wiem, co rozumiesz pod pojeciem skutecznie lecza?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-01-11 13:50:28

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O masciach ci nie bede pisal, chyba zed kceszx to daj znac na mejla. Ja
polecam regularne solarium, dieta, kazdemu moze co innego szkodzic. Podobnmo
szkodzi alkohol i nikotyna i inne uzywki, mi akurat nie. Mi szkodzi bardo
czekolada. Aha, no i jeszcze mozesz pic ziola klimuszki, albo Betasol(to
pije od niedawna chociaz to stary lek, 2 lyzeczki w pol szklanki cieplej
wody, po jedzeniu. Na mnie to dziala bardzo dobrze i nie ma skutkow
ubocznych jak duzo lekow na luszczyce) Pozdrawiam

lekarze to najwieksze zaraz za adwokatami
Co to jest takayasu ??
stymulator serca
Sczewki kontaktowe 'dzień i noc'
Chce sie poddac operacji przepukliny - potrzebuje porady