Łuszczyca i preparat TFX - prośba o pomoc.

1. Data: 2001-10-01 20:06:32

Temat: Łuszczyca i preparat TFX - prośba o pomoc.
Od: "Marcin Bieżanowski" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów i zwracam się z prośbą o udzielenie jakiejkolwiek
informacji na temat
leku TFX. Najbardziej interesują mnie działania uboczne oraz faktyczna
skuteczność.

Z góry bardzo dziękuję.

Marcin Bieżanowski.

2. Data: 2001-10-01 21:28:20

Temat: Re: Łuszczyca i preparat TFX - prośba o pomoc.
Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Bieżanowski" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów i zwracam się z prośbą o udzielenie jakiejkolwiek
> informacji na temat
> leku TFX.

Pozniżej to co znalazłem w net'cie

TFX jest preparatem immunokorekcyjnym, uzyskiwanym z grasic cielęcych o
profilu działania głównie skierowanym na limfocyt T.

JELFA-POLSKA
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne JELFA S.A.
ul. Wincentego Pola 21
58-500 Jelenia Góra
tel: (075) 752 28 21
(075) 643 31 00
j...@j...com.pl
DZIAŁ INFORMACJI NAUKOWEJ r...@j...com.pl (tutaj na pewno udzielą informacji
szczegółowych które pana interesują)

TFX inj.0,01g amp.such.subs.+ro.* 5szt@! 32.71 +vat7%
TFX inj.0,01g amp.such.subs.+roz.*50sz@! 327.12 +vat7%
http://www.prosper.pl/oferta/s/l_16221.htm
http://www.prosper.pl/oferta/s/l_3453.htm

Info ze strony producenta
_________________________________
TFX
Thymus factor X

ATC: L 03 AX

Postać: Fiolka z substancją liofilizowaną 10mg
Ampułka z rozpuszczalnikiem 0,9% NaCl 1ml
Opakowanie: 50 kpl.
Opłata: (100%)
Wykaz: B (lek z grupy silnie działających)
Skład:
Fiolka: Thymus factor X 10mg, Tiomersal 0,2mg
Ampułka (rozpuszczalnik): Sodu chlorek 9mg, Woda do wstrzykiwań do 1ml

Thymys factor X jest aktywnym biologicznie polipeptydem o masie
cząsteczkowej 4000 izolowanym z grasicy bydlęcej. Wykazuje działanie
immunomodulacyjne podobne do działania hormonów grasicy.

Wskazania:
Zespoły chorobowe przebiegające z pierwotnym lub wtórnym niedoborem
immunologicznym; stymulacja układu immunologicznego w chorobach
nowotworowych; przewlekłe, agresywne zapalenie wątroby; autoagresywne
choroby mózgu i rdzenia kręgowego, wczesny okres stwardnienia zanikowego
bocznego; reumatoidalne zapalenie stawów; wtórne zaburzenia myelopoezy,
także polekowe lub po radioterapii.

Przeciwwskazania bezwzględne:
Nadwrażliwość na składniki leku.

Dawkowanie:
Preparat podaje się wyłącznie podskórnie lub domięśniowo. Dawkowanie powinno
być indywidualne, odpowiednie do stanu pacjenta. Na ogół stosuje się 10-20mg
dziennie przez 30 dni, a następnie 20-30mg tygodniowo. Dalsze stosowanie
preparatu oraz czas leczenia i dawkowania zależne są od efektu
terapeutycznego i wyników badań immunologicznych. Roztwór do wstrzykiwań
należy przygotować bezpośrednio przed użyciem przez rozpuszczenie zawartości
fiolki w 1ml załączonego rozpuszczalnika.

Uwagi:
Leku nie powinno się podawać w okresie ciąży, w dni okołomenstrualne, w
niektórych zespołach zaburzeń endokrynologicznych, w czasie fizjologicznej
aktywności grasicy do okresu dojrzewania płciowego włącznie; w tym okresie
lek może być stosowany tylko w razie stwierdzenia

Sark

3. Data: 2001-10-03 07:25:42

Od: "Marcin Bieżanowski" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo.

Marcin.

Użytkownik "Sark" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aktywności grasicy do okresu dojrzewania płciowego włącznie; w tym okresie
> lek może być stosowany tylko w razie stwierdzenia

płatny PAM w Szczecinie
dddd
Takie pytanie......
Przyczyny Zespołu Reitera