M.A.S.H

1. Data: 2005-12-30 16:29:13

Temat: M.A.S.H
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrowienia dla wszystkich , którzy po wypowiedzi krwawego Ludwika prasuja
mundury i czyszczą kamasze.

2. Data: 2005-12-30 19:36:37

Temat: Re: M.A.S.H
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowienia dla wszystkich , którzy po wypowiedzi krwawego Ludwika
> prasuja mundury i czyszczą kamasze.

Swoja droga jakie prawo lamie (bo o tym jest mowa w przemowieniu) osoba (w
tym przypadku lekarz) ktorej nie chce sie pracowac, mowi nie i tyle, umowa z
NFZ przeciez wygasa. W dodatku w TV odgraza sie "polak katolik" zdradzajacy
juz druga zone ;)
Rowniez pozdrawiam nieposlusznych obywateli.
Proste obliczenia: 200.000 urodzen na rok, po 1000 do 2000zl to pewnie
gdzies 300.000.000 zl.. 300 mln poacjentow moze dostac 1zl wiecej... ;)

--
Pozdrawiam Norbert

3. Data: 2005-12-30 20:04:38

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> [...]
> Proste obliczenia: 200.000 urodzen na rok, po 1000 do 2000zl to pewnie
> gdzies 300.000.000 zl.. 300 mln poacjentow moze dostac 1zl wiecej... ;)

ja bym tych 300mln nie załował. Niech ginekolodzy i połoznicy tez maja
jakies zajecie. Ale wystarczala jedna wizyta gornikow w Warszawie a miliardy
sie znalazly.
A w walce o 800mln rzad wytacza najciezsze działa. Taki kraj, takie
panstwotaki rząd. Chociaz wlasciwie czemu sie dziwic. Odkad siegam pamiecia
kazdemu rzadowi w Polsce nalezalo przystawic pistolet do glowy. Bo jak sie
nas nie boja to nami gardzą.

4. Data: 2005-12-30 20:18:56

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym tych 300mln nie załował. Niech ginekolodzy i połoznicy tez maja
> jakies zajecie. Ale wystarczala jedna wizyta gornikow w Warszawie a
> miliardy sie znalazly.

Lekarze tez robia to na swoj sposob. Mam nadzieje ze sie nie poddaja i nie
stchorza.

> A w walce o 800mln rzad wytacza najciezsze działa.

To bylo ze tak powiem szczekniecie, coz mial chlop powiedziec. Jak by
wyglodalo wprowadzenie w zycie tego o czym mowil na arenie miedzynarodowej.
Niesamowite jest to, ze tuz po kolejnych wyborach wiadomo ze nic sie nie
zmieni. Jak widac jeszcze 2 pokolenia musza wymrzec (1 na pewno).

--
Pozdrawiam Norbert

5. Data: 2005-12-30 21:01:25

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarze tez robia to na swoj sposob. Mam nadzieje ze sie nie poddaja i nie
> stchorza.

Zachod pewnie bedzie sie trzymal na wschodzie jest gorzej. Tu mentalnosc
poddanych cara wciaz jezt żywa.

> To bylo ze tak powiem szczekniecie, coz mial chlop powiedziec. Jak by
> wyglodalo wprowadzenie w zycie tego o czym mowil na arenie
> miedzynarodowej.

Z tego co mi sie przypomina kiedys nawet w Europie Zachodniej probowano
mobilizowac lekarzy. Z innej strony strajki lekarzy polegajace z
wychodzeniem ze szpitali sa czyms normalnym. jakos o strajkach w USA nie
slyszalem , ale tam nie ma socjalizmu.

> Niesamowite jest to, ze tuz po kolejnych wyborach wiadomo ze nic sie nie
> zmieni. Jak widac jeszcze 2 pokolenia musza wymrzec (1 na pewno).

Ja e nie stawiam jeszcze kreski.

6. Data: 2005-12-30 21:13:56

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie spodziewałem się niczego dobrego po tym układzie parlamentarnym,
ale to co wygaduje Dorn
to stek błazeństw.

Ale przecież społeczeństwo zafundowało sobie takiego debila u steru
więc nie ma co narzekać....

Nie pozostaje mi nic innego tylko stwierdzić:

" KORWIN NIKKE FOREWER !!!!!!!!!!!!".

Dosyć horych układów, jak najszybciej sprywatyzować wszelkie
szpitale i całą służbę zdrowia !!!!!!!!!!!

Trzeba jak najszybciej przeciąć tą HYDRĘ, lecz jakoś ku lepszemu to
na razie się nie zanosi....

Mohoerowe berety i ojciec rydzyk na razie górą.

Dr.Endriu

7. Data: 2005-12-30 23:48:41

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze to:

> A w walce o 800mln rzad wytacza najciezsze działa

Minister Religa powiedział, że zwiekszenie o 1 zł kwoty, jaką lekarz
otrzymuje miesiecznie za pacjenta, to dla budżetu 800 milionów złotych.
Ludzi w Polsce jest niecałe 40 milionów, pomnożywszy to przez 12 miesięcy
otrzymujemy ok 480 milionów. A te 320 milionów to zapewne koszt urzędników w
ministerstwie i NFZ

--
Pozdrawiam Norbert

8. Data: 2005-12-31 00:19:27

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Norbert pisze 31-12-2005 00:48:

> [...]
>otrzymujemy ok 480 milionów. A te 320 milionów to zapewne koszt urzędników w

Przecież trzeba godziwie wynagrodzić tych, którzy w pocie czoła będą w
już przygotowanych kontraktach poprawiać "5" na "6". Wiesz, ile to
pracy? ;-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk