MARIZA na Śląsku - znalazłam!!! :-)

1. Data: 2003-04-26 08:22:46

Temat: MARIZA na Śląsku - znalazłam!!! :-)
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Dobra wiadomość dla wszystkich poszukujących tego podkładu - otóż
wypatrzyłam go dziś przy okazji sobotnich zakupów w... moim osiedlowym
sklepie spożywczo - chemicznym :-) Dla zorientowanych w terenie -
sklep znajduje się w Dąbrowie Górniczej, osiedle Łęknice w bloku 50
(sklep to tzw. "Pawilon"). Widziałam tylko beztłuszczowe (ale chyba te
są najbardziej poszukiwane :-), w takich granatowych opakowaniach,
odcienie: porcelanowy, egzotyczny, zielony. Cena: 7,50.
Pozdrawiam,

Ula

1. Data: 2003-04-26 08:25:06

Temat: Re: MARIZA na Śląsku - znalazłam!!! :-)
Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> są najbardziej poszukiwane :-), w takich granatowych opakowaniach,
> odcienie: porcelanowy, egzotyczny, zielony. Cena: 7,50.

No to może się do czepię do tego posta i dorzucę informację, że kosmetyki
Mariza w Opolu można dostać również w sklepie spożywczo-chemicznym a
dokładniej w Spahrze na przy alei Witosa
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-29 12:53:48

Temat: Re: MARIZA w Krakowie
Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

słuchajcie to straszne ;)
zniknęła mi Mariza z osiedlowego sklepu w Krakowie :(
ktoś gdzieś w okololicach rynku, albo placu Centralnego ją widział !?!
w jakiej cenie?

Ondraszek
--------------------
GG 237039

1. Data: 2003-04-29 13:08:11

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ondraszek" <s...@W...pl> napisał w wiadomości

> ktoś gdzieś w okololicach rynku, albo placu Centralnego ją widział !?!
> w jakiej cenie?

Batorego, blizej Lobzowskiej 9 zl.

Kaska

Skinoren-czy warto??