MASZYNA DO JEBANIA

1. Data: 2007-10-09 18:42:36

Temat: MASZYNA DO JEBANIA
Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umowie sie z szatanica. Widzialem jej zdjecia. Widzialem smycz na jej szyji
i widzialem bicz w jej dlogi. Widzialem jej skorzany stanik i ponczochy.
Zakochalem sie, lecz nie w niej tylko w swoim pragnieniu ktore budzi we
mnie widok robota do jebania. Nie mogla miec chlopaka, takie kobiety nie
maja facetow. Prawdziwy facet brzydzi sie taka a mieczak nie da z nia rady.
Zero kobiecego piekna, zero czulosci i zespojenia cial. Wielka fabryka,
pelna roznych maszych, dymu, halasu. Tak to widze.

Kobiety tego typu, wola znalesc ofiare, poznecac sie nad nia a potem
wyrzuci na ulice bez ubrania. Cos we mnie drgnelo. Dziwka do okielznania.
To moj nowy cel. Kto bedzie ofiara, a kto bedzie najemnikiem? Ja wiem.
Wyzwanie ktorego podejmuja sie tylko najsilniejszy psychicznie wojownicy
kobiecych wzgorkow lonowych. Niepokonali chlapacze pizd, nieokielznani
podgryzaczne sutow. Bede nim ja, Tomek wielki i niepokonany wojownik
atakujacy z zaskoczenia, za nic majacy sobie godnosc takiej kobiety. W ryj?
Tak dam jej w ryj, ale to bedzie niczym spacer po teczy. Ona jeszcze
niczego nie swiadoma juz niedlugo bedzie probowac odgryzc mi chuja swoimi
idealnie bialymi zebami. Lyka jeszcze sperme facetow ktorzy nic dla niej
nie znacza... drwi sobie z nich... przestanie to robic w obliczu malego
penisa ktorego najpierw wysmieje a potem zleknie, gdy ten w akcji wyrznie
ja w kazdy zakatek jej ciala a potem zaleje potokiem spermy, ktora niczym
wodospad bedzie splywac po jej policzku. Wizja kobiety ktora nie boi sie
seksu wyzwala we mnie sile ktora kiedys towazyszyla Kozakom pedzacym na
swoich koniach by wygrac bitwe. To calkiem co innego niz mysli ktore
towarzysza mi kiedy patrze na fajna, mila, zgrabna i madra dziewczyne. Ten
ktory to pisze, czasami mysli o tym, by sie zakochac, chwycic dziewczyne ze
reke, pocalowac w policzek. Jednak ten sam, wlasnie teraz zaczyna pakowac
swoje narzedzia tortur i wybierac sie pod jej adres. Ona nic o mnie nie
szlyszala, wie tylko ze mamy sie pierdolic. Jeszcze nie mogla zmierzyc sie
ze swoim prawdziwym ja, ktore obnarze. Zagubiona dziewczynka, ktora w
czarnej skorze i przerazajacym biczu widzi swoje zchronienie. Takie kobiety
to prawdziwe kurwy. Mozesz myslec ze tak z agencji jest kurwa. O niej sie
tylko tak mowi.. ona pracuje na chleb. Jebie sie bo to dobrze platne. Jej
nienapierdolilo sie w glowie w takim stopniu jak tej, ktora po spotkaniu ze
mna rozplacze sie.

Nie mam szacunku do takich kobiet. Ogarniete w swojej paranoi staly sie
mezczyznami z pizda. Nigdy taka kobieta nie bylaby dla mnie kims waznym.
Teraz piszac to, mysle tylko o tym by wyjebac ja jak nikt inny i uczuc to,
co czuje facet ktory zdobywa swiat. WORD IS YOURS Koles ktory nie mysli o
swojej godnosci bedzie cieszyl sie z seksu z nia, pomysli moze nawet ze byl
udany, w koncu przeciez zaruchal a raczej byl zaruchanym. Nie dotrze do
niego to, czym byl podczas seksu z nia. Nie bedzie wiedzial ze stal sie
tylko narzedziem w jej reku. Kurwa zwyklym pomiotem. Mezczyzna ktory wie ze
chuj to nie budowla z koclow lego nigdy nie dopusic do takiej sytuacji.
Widzac taka kobiete bedzie od razu wiedzial jak postapic. Zero uczuc. W
razie potrzeby bedzie wiedzial gdzie jej przypierdolic zeby bolalo. Ja
wiem.......................................

Najpiekniejsze w tym wszystkim jest zlamanie sie jej. Kiedy kobieta, peka i
najwiekszym jej pragnieniem jest przytulenie sie do faceta i rozplakanie
sie w jego ramionach. Co w tym pieknego? Bol kogos, kto udawal cale zycie i
zostal bezczelnie na tym nakryty. Dalej juz nie bede pisal, co jesli
czytasz moje slowa z wypiekami na twarzy i wiesz ze ta laska z biczem to
tylko przedmiot na ktorym opisuje cos wiecej niz tylko to co mozna wyczytac
z moich slow? Ten tekt ma wielkie przeslanie czy jestes gotowa go
zrozumiec? Jesli tak, odezwij sie do mnie na GG. Chce z toba porozmawiac.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

2. Data: 2007-10-11 12:49:23

Temat: Re: MASZYNA DO JEBANIA
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"sukin.kot" <t...@d...pl> wrote in message

Dobry tekst, dobrze napisany jak na Twoj wiek.
Rozkrecasz sie mlody - nie chce myslec co bedzie za 5-10 lat.
Jeden szczegol: taki tytul tego opowiadania nie byl potrzebny, popracuj nad
tym w przyszlosci.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-10-12 06:51:54

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sukin.kot" <t...@d...pl> napisal w wiadomosci

Literatura - zadna.
Przeslanie - godne LPR-owca.

- JaKasia

4. Data: 2007-10-13 15:27:10

Od: "Dr.Devil" <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Uzytkownik "sukin.kot" <t...@d...pl> napisal w wiadomosci
>
> Literatura - zadna.
> Przeslanie - godne LPR-owca.
>
> - JaKasia

ty kasia, a twoja mama aby nie zmarzła na pigalaku??

kontrola emocjonalna a samokontrola
Spotkanie PSP bez ściemy ;)
Re: Spotkanie psp - errata
kurwa