MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI

1. Data: 2007-09-18 23:18:05

Temat: MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI
Od: fryk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla poszukujących sensownego, a jednocześnie radosnego spędzenia
najbliższego
weekendu (21-23.09) polecam od serca Mistrzowską Akademię Miłości. Są
wyjątkowe widowiska organizowane dotychczas tylko w Warszawie.
Podejmowane
tematy dotyczą kształtowania własnej tożsamości jako kobieta lub
mężczyzna
oraz wzajemnych relacji.

Temat wrześniowej MAM to "KOBIETA + MĘŻCZYZNA czyli miłość,
pieniądze,sukces",
o tym jak łączyć życie osobiste, małżeńskie i rodzinne z zawodowym,
tak by
osiągnąć prawdziwy sukces.

Terminy spotkań i świetna prezentacja Akademii na stronie: http://www.akademia24.pl

2. Data: 2007-09-19 10:29:07

Temat: Re: MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI
Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 01:18, fryk <l...@g...com> wrote:
> [...]
> pieniądze,sukces",
> o tym jak łączyć życie osobiste, małżeńskie i rodzinne z zawodowym,

POLECAM

A dzisiaj w nocy odbyła się audycja w Polskim Radiu z twórcami
Akademii. Polecam posłuchanie. To wyjątkowa sprawa:
http://www.country.pl/MAM-PR1-190907.mp3

3. Data: 2007-09-20 14:26:23

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam inny link do audycji http://tnij.com/mam2

SERIO WARTO POSLUCHAC

4. Data: 2007-09-20 14:38:26

Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z czwartek, 20 września 2007 16:26
(autor dude
publikowane na pl.soc.edukacja,
wasz znak: <1...@r...googlegroups.co
m>):

> Mam inny link do audycji http://tnij.com/mam2
> SERIO WARTO POSLUCHAC

Ej, no to idź słuchać... Nikt normalny i tam tam nie zaglądnie.

--
Tristan
napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

5. Data: 2007-09-20 15:29:47

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co z Wami??

Miłość to to co nas ludzi wyróżnia spośród innych stworzeń. Chyba
warto przeznaczyć 3h życia i posłuchać tych, którzy jak was zapewniam,
mają coś ciekawego do powiedzenia w tym temacie.

Audycja na prawdę nieprzeciętna http://www.akademia24.pl/nagrania/MAM-PR1-190907.mp3

6. Data: 2007-09-20 15:31:04

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-09-26 13:18:25

Od: dude <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej było w Gdyni. Posłuchajcie co powiedziała Mira Jankowska w
Radio PLUS po wszystkich trzech widowiskach:
http://www.akademia24.pl/nagrania/Radio-PLUS-Gdansk-
MAM.mp3

8. Data: 2007-09-26 18:22:03

Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z środa, 26 września 2007 15:18
(autor dude
publikowane na pl.soc.edukacja,
wasz znak: <1...@o...googlegroups.c
om>):

> Najlepiej było w Gdyni. Posłuchajcie co powiedziała Mira Jankowska w
> Radio PLUS po wszystkich trzech widowiskach:
> http://www.akademia24.pl/nagrania/Radio-PLUS-Gdansk-
MAM.mp3

Czy do twojego pustego łba nie trafia że ten spam nikogo nie interesuje ?
Chłopie -- nikt nie będzie klikał w twoje sekciarskie akcje...
--
Tristan
napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

A Rh+ Twoja krew...? Czujesz się bezpieczny ?
Program autorski nauczania Religii
sszukam namiarów na przewodników turystycznych
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
kursy jogicznego masazu tajskiego szczecin kurs masaz tajski warszawa szkolenie masaze tajskie szkola masazy tajskich szkolenia