MM

1. Data: 2002-12-16 07:07:18

Temat: MM
Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
na diecie MM jestem od prawie trzech miesięcy, w okresie pierwszych dwóch
waga spadła około 14 kg teraz od miesiąca stoi w miejscu i ani drgnie i do
tego nie jest satysfakcjonująca.
czy macie jakieś propozycje co dalej robić ?
może zredykować ilość posiłków ?
albo głodówka ?

faRED

2. Data: 2002-12-16 08:39:12

Temat: Re: MM
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deFER" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> tego nie jest satysfakcjonująca.
> czy macie jakieś propozycje co dalej robić ?

Witaj,ladny spadek,gratuluje!!!!KAzdy z nas to obserwuje,to stnie
wagi.Odradzam glodowki,nie maja sensu,zredukowanie ilosci pozywienia tez nie
da efektu,a wrecz moze dac jojo.Organizm przestawi sie na tryb glodowy a
potem kazda porcje jedzenia zmagazynuje na pozniej.Cierpliwosci.Przeanalizuj
swoje menu pod wzgledem zawartosci bialka,tluszczu ,wegli i
kalorii.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-12-16 11:39:40

Od: "Slawek" <s...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam

> waga spadła około 14 kg teraz od miesiąca stoi w miejscu i
ani drgnie i do
> tego nie jest satysfakcjonująca.
Mam podobnie - przez pierwsze 3 miesiące około 11 kg a teraz
od miesiąca nic :(
a do zrzucenia pozostało jeszcze conajmniej następne tyle
jak nie więcej.
W czasie kiedy traciłem kilogramy to waga przy codziennym,
porannym ważeniu pokazywała dosyć duże różnice,
raz w górę, raz w dół ale ogólna tendencja była malejąca.
Teraz nawet jak zgrzeszyłem pizzą ( delegacja nic innego nie
było, czuję się rozgrzeszony ) to nic się nie zmieniło.
W sobotę się ucieszyłem po kilku dniach przerwy w ważeniu
dwa kilogramy mniej i nareszcie wynik 2 cyfrowy 99 kg ;)
ale dziś rano znów zaklęte cyferki 101 :(
Dieta cały czas ta sama, trochę mniej ruchu bo na rowerek
już za zimno ( ale chodzę na basen).
Jak do końca roku nic nie zrzucę to będę musiał coś
pokombinować,
żeby było bardziej MM i znów waga zaczęła spadać.
Czy takie "zastoje" to prawidłowość u wszystkich na tej
diecie ?
Efekt przyzwyczajenia organizmu ? Po tem wprowadzamy zmianę
( eliminujemy jakiś produkt niekoniecznie o bardzo wysokim
IG ) i znów w dół ?

Sławek

racja pokarmowa
prób
ANALIZA WŁOSÓW -BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
Pozdrawiam
dieta przyspieszajaca przemiane materii