MM Pewne potrawy i zwiazane z tym watpliwosci

następny post »
From: Asiek <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: MM Pewne potrawy i zwiazane z tym watpliwosci
Date: Thu, 30 Jan 2003 11:03:59 +0000 (UTC)

Witam!
Czytam Was już jakiś czas i ostatnio postanowiłam się ujawnić po raz
pierwszy. Jestem na MM od niespełna 3 tygodni. Schudłam już 2kg, więc
jest dobrze :-) Mam jednak wątpliwości co do pewnych produktów - nie wiem
czy mogę je jeść bezkarnie czy powinnam ograniczyć.
Migdały, orzechy włoskie, o.laskowe, wiórki kokosowe, słonecznik, pestki
dyni - jako dodatek do sałatek (do posiłków tluszczowych)?
Amarantus - mąka, poping, całe nasiona (w wykazie są tylko z dodatkiem
jakiegoś mleczka i słodzika co mnie nie interesuje)?
Majonez domowy - z czym można go jeść (z tłuszczowym czy węglowodanowym
posiłkiem)?
Racuchy na kwaśnym mleku (kwaśne mleko, jajko, mąka razowa, soda, jabłka,
smażone na minimalnej ilości oliwy) są do przyjęcia czy nie bardzo?
Kluski z mąki razowej (+jajko) gotowane na wodzie mogą być?
Serek Tosca figura 3% (to najchudszy jaki mi się udało znaleźć) - może
być?
Czy rybę można łączyć z chlebem? A jajko?

Przepraszam, że aż tyle pytań :-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu