MM Pewne potrawy i zwiazane z tym watpliwosci

1. Data: 2003-01-30 11:03:59

Temat: MM Pewne potrawy i zwiazane z tym watpliwosci
Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czytam Was już jakiś czas i ostatnio postanowiłam się ujawnić po raz
pierwszy. Jestem na MM od niespełna 3 tygodni. Schudłam już 2kg, więc
jest dobrze :-) Mam jednak wątpliwości co do pewnych produktów - nie wiem
czy mogę je jeść bezkarnie czy powinnam ograniczyć.
Migdały, orzechy włoskie, o.laskowe, wiórki kokosowe, słonecznik, pestki
dyni - jako dodatek do sałatek (do posiłków tluszczowych)?
Amarantus - mąka, poping, całe nasiona (w wykazie są tylko z dodatkiem
jakiegoś mleczka i słodzika co mnie nie interesuje)?
Majonez domowy - z czym można go jeść (z tłuszczowym czy węglowodanowym
posiłkiem)?
Racuchy na kwaśnym mleku (kwaśne mleko, jajko, mąka razowa, soda, jabłka,
smażone na minimalnej ilości oliwy) są do przyjęcia czy nie bardzo?
Kluski z mąki razowej (+jajko) gotowane na wodzie mogą być?
Serek Tosca figura 3% (to najchudszy jaki mi się udało znaleźć) - może
być?
Czy rybę można łączyć z chlebem? A jajko?

Przepraszam, że aż tyle pytań :-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

2. Data: 2003-01-30 11:42:11

Temat: Re: MM Pewne potrawy i zwiazane z tym watpliwosci
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
sics...

Jeśli to faktycznie ma być Monti to:

1. Migdały , orzechy, słonecznikk, dynia - mają bardzo niskie IG i są
tłuste. Teoretycznie można je jeść bezkarnie, co nie zonacza, że można je
jeść bez ograniczeń.
2.Amarantus - nie jestem pewna, ale IG to chyba ma on około 60?
3. majonez tylko z węglowodanami o niskim IG czyli ponizej 35
4. racuchy zupełnie nie są Monti, niestety
5. Kluski też nie
6. Ser może nie być chudy, jesli jesz go bez chleba (czyli moze miec 15%
tłuszczu). Jeśli z chlebem, to teoretycznie powinien mieć 0% ( ja pozwalam
sobie czasem na Toscę do chleba tę 3%)
7. Jajek nie można jeść z chlebem
8. Rybę nawet tłustą możesz zjeść z chlebem

PS. Pozdrawiam Cię serdecznie, znamy się z grupy pl.soc.dzieci :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

3. Data: 2003-01-30 11:48:49

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytam Was już jakiś czas i ostatnio postanowiłam się ujawnić po raz
> pierwszy. Jestem na MM od niespełna 3 tygodni. Schudłam już 2kg, więc
> jest dobrze :-)

gratulacje!

> Majonez domowy - z czym można go jeść (z tłuszczowym czy węglowodanowym
> posiłkiem)?

na pewno nie z weglowodanami!!!A poza tym radze Ci zrobic wlasny majonez -
cholera wie, co oni dodaja to tych w sklepie.

> Racuchy na kwaśnym mleku (kwaśne mleko, jajko, mąka razowa, soda, jabłka,
> smażone na minimalnej ilości oliwy)
unikaj smazonych rzeczy, a poza tym moim zdaniem nie mozna laczyc jajek z
weglowodanami (maka razowa)

> Kluski z mąki razowej (+jajko) gotowane na wodzie mogą być?
- jak wyzej bez jajka

> Serek Tosca figura 3% (to najchudszy jaki mi się udało znaleźć) - może
> być?

Zalezy z czym jesz, jesli z bialkiem, jest ok.
jesli z weglowodanem, to nie bardzo. Lepiej zrob sobie pasztet z soji lub
ciecierzycy.

> Czy rybę można łączyć z chlebem? A jajko?
rybe najlepiej wedzona (makrela, losos - pychotka), jajka z tego, co
pamietam, nie

Zajrzyj na strone
http://www.montignac.prv.pl/
znajdziesz tam troche przepisow i todniowy planer posilkow -
pomoze Ci sie zorientowac, co jest ok.

pozdrawiam

Margolcia

4. Data: 2003-01-30 15:17:53

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na pewno nie z weglowodanami!!!A poza tym radze Ci zrobic wlasny majonez -
> cholera wie, co oni dodaja to tych w sklepie.

Jeszcze Majonez Kielecki jest OK

5. Data: 2003-01-30 17:12:26

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> 4. racuchy zupełnie nie są Monti, niestety
> 5. Kluski też nie

Ale myślę, że takie racuchy i kluski - na pełnej mące, z małą ilością jajka, na
oliwie z oliwek i bez cukru - nadają się na II fazę, nie? Tym bardziej jeżeli
zjemy wcześniej talerz sałaty z cytrynką a do klusek talerz kapusty.

W końcu MM to sposób żywienia na całe życie - nie tylko na pierwsze miesiące
chudnięcia. A gdy ustabilizujemy pracę trzustki, to takie racuchy i kluski
dobrze skomponowane nie powinny nam zaszkodzić. I nie będzie to nawet "małe
odstępstwo".

Gosia

6. Data: 2003-01-30 17:58:20

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chudnięcia. A gdy ustabilizujemy pracę trzustki, to takie racuchy i kluski
> dobrze skomponowane nie powinny nam zaszkodzić. I nie będzie to nawet

A to już Montignaca zapytaj ;-) Mail do niego jest na jego stronie chyba :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Życie to ciekawość. Jeśli nie jesteś ciekawy, oznacza to, że leżysz w trumnie
http://www.misiczka.com

7. Data: 2003-01-31 08:26:04

Od: "Zoe" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margolcia <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1b3a2$fe4$...@n...tpi.pl...

> unikaj smazonych rzeczy, a poza tym moim zdaniem nie mozna laczyc jajek z
> weglowodanami (maka razowa)

Margolciu a dlaczego nie mozna laczyc jajek z weglami,przeciez jako to
bialko a podobno posilki weglowo-bialkowe sa dozwolone???

Zoe

8. Data: 2003-01-31 10:10:43

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoe" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Margolciu a dlaczego nie mozna laczyc jajek z weglami,przeciez jako to
> bialko

Mylse,ze piszesz o jajku.W jajku procz bialka jest tez zoltko a w nim sa
zawarte tluszcze.Jajka jemy w polaczeniu z potrawami tluszczowo-bialkowymi,a
nie weglowodanowymi.Pozdrawiam Hafsa

9. Data: 2003-01-31 10:44:00

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia napisał(a):

> gratulacje!

Dzięki, nie było tak trudno ;-)

> na pewno nie z weglowodanami!!!A poza tym radze Ci zrobic wlasny majonez -
> cholera wie, co oni dodaja to tych w sklepie.

No, ja pisząc domowy miałam na myśli robiony w domu :-) Ale już nie
będę, bo najbardziej mi pasował do chleba, a co się będę kusić (jestem
pożeraczem majonezu ;-)

> unikaj smazonych rzeczy, a poza tym moim zdaniem nie mozna laczyc jajek z
> weglowodanami (maka razowa)

Nie wiedziałam, nie doczytałam. No nic, pojedyncze przestępstwo ;-)

[serek]
> Zalezy z czym jesz, jesli z bialkiem, jest ok.
> jesli z weglowodanem, to nie bardzo. Lepiej zrob sobie pasztet z soji lub
> ciecierzycy.

Żegnaj serku, chlip :,-(
Ciecierzyca już namoczona, ale nie przepadam za tym pastami. A soję mam
w ziarnach - traktować ją jak każde inne strączkowe (moczyć na noc
itp.)? Do tej pory używałam płatków sojowych.

> rybe najlepiej wedzona (makrela, losos - pychotka), jajka z tego, co
> pamietam, nie

Z rybą jest straszny problem, bo ja karmię piersią alergika. I o ile
świeżo złowione okonie nie robią mu nic, podobnie jak mrożone filety, to
niestety każda ryba wędzona i każda ryba z puszki (zjedzona przeze mnie)
powodują u niego dość silną reakcję alergiczną - właśnie leczymy skutki
makreli. Z tego wynika, że te ryby nie są takie świeże jakbyśmy chcieli
(jak mi to ktoś tłumaczył - nieświeża ryba zawiera histaminę, która
wywołuje reakcję alergiczną).

> http://www.montignac.prv.pl/

Właśnie z neihj sporo korzystam :-)
Dzięki!

10. Data: 2003-01-31 10:44:46

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Mylse,ze piszesz o jajku.W jajku procz bialka jest tez zoltko a w nim sa
> zawarte tluszcze.Jajka jemy w polaczeniu z potrawami

Czyli gdyby dodac samo bialko to byloby ok?
Daga

MM - i rodzinka
MM Ser sojowy
MM
Puszyści uszy do góry precz z wieszakami
MM i zupa pieczarkowa