MM a karmienie piersia?

1. Data: 2003-03-04 14:32:17

Temat: MM a karmienie piersia?
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam jesli juz bylo, ale nie moge znalezc :(
Czy jesli karmie moge stosowac MM? Czytam i czytam na temat MM i wydaje mi
sie, ze nie powinno byc przeciwskazan, bo czlowiek odzywia sie racjonalnie i
zdrowo, jak rowniez nie ogranicza kalorii. Ale nie mam pewnosci - czy moge?
Czy w ktorejs z ksiazek o MM jest jakos jednoznaczna odpowiedz?
Zaznaczam, ze dziecko konczy niedlugo 8 miesiecy i jada juz zupki, miesko,
owocki, warzywka itp.
Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
Małgorzatka i Ninka-Słoninka 07.07.2002

2. Data: 2003-03-04 14:46:36

Temat: Re: MM a karmienie piersia?
Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jesli karmie moge stosowac MM?

Jest to jak najbardziej wskazane. Dokładnie opisane to jest w książce
"Szczupła bez wyrzeczeń" w rozdziale "Kobieta trzydziestoletnia" bodajże.
---
Pozdr.,
MAGDA

3. Data: 2003-03-05 07:36:29

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzatka+" <m...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b42de3$lc5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Przepraszam jesli juz bylo, ale nie moge znalezc :(
> Czy jesli karmie moge stosowac MM? Czytam i czytam na temat MM i wydaje mi
> sie, ze nie powinno byc przeciwskazan, bo czlowiek odzywia sie racjonalnie

Na wszelki wypadek do każdego posiłku dodaj mu trochę nutelli bo to podobno
znacznie obniża IG.
;-)
Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

4. Data: 2003-03-05 08:35:12

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości > >Na
wszelki wypadek do każdego posiłku dodaj mu trochę nutelli [ciach]

MU? Czyli mojemu dziecku? Mysle ze nie mialaby (bo to dziewczynka) nic
przeciwko :)) Tylko ze ona nie ma problemow z waga w przeciwienstwie do
mnie. A ja nutelli nie lubie feee :) No ale jesli trzeba to bede dodawac :)
Tylko ze po sledziku (ktorego aktualnie konsumuje) z nutella moge nie czuc
sie zbyt dobrze.... :(
Pozdrawiamy,
Malgorzatka i Ninka-Kruszynka

Co sądzicie o herbartce Pu_Erh