MM chbek WASA + inne :-)

1. Data: 2003-01-17 13:53:35

Temat: MM chbek WASA + inne :-)
Od: "Mate0" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy takie sniadanie w MM jest "legalne" :-) ?
Chlebek WASA zytni + jajecznica na smazonej cebulce.
Do tego na chlebek klade sobie pomidorek.
A popijam to mlekiem 0%.

I jeszcze jedno pytanko.
Nalezy jesc minimum 3 posilki dzinnie zgadza sie?
A mozna od czasu do czasu w czasie dnia taki chlebek WASA podjesc np. surowa
szynka albo jakims warzywkiem?

No i teraz naprawde ostatnie pytanie odbiegajace od tematu.
Czy taka zupke mozna jesc:
gotowana na piersiach z kury + wloszczyzna (taki sobie zwykly bulion)
Czy Monti mial jakies zastrzezenia do takowej zupki?

Dzieki za wszelkie odpowidzi

Mate0

2. Data: 2003-01-17 13:58:47

Temat: Re: MM chbek WASA + inne :-)
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mate0" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy takie sniadanie w MM jest "legalne" :-) ?
> Chlebek WASA zytni + jajecznica na smazonej cebulce.
> Do tego na chlebek klade sobie pomidorek.
> A popijam to mlekiem 0%.

Według mnie niestety nie. Montignac nie pozwala łączyć jajek z chlebem. Poza
tym - robisz te jajecznicę zupełnie bez tłuszczu?
Jeśli chcesz jeść powyższy zestaw, to wywal ten chlebek i będzie OK.

> Nalezy jesc minimum 3 posilki dzinnie zgadza sie?

Tak.

> A mozna od czasu do czasu w czasie dnia taki chlebek WASA podjesc np.
surowa
> szynka albo jakims warzywkiem?

Teoretycznie nie Ale myślę, że jak od czasu do czasu sobie pozwolisz na
takie odstępstwo to świat się nie zawali ;-) No, chyba że ten chlebek to w
ramach posiłku?

> Czy taka zupke mozna jesc:
> gotowana na piersiach z kury + wloszczyzna (taki sobie zwykly bulion)
> Czy Monti mial jakies zastrzezenia do takowej zupki?

Można, tylko bez marchewki. Ona ma indeks 49 (gotowana) więc można ją jeść w
ramach posiłków węglowodanowych, nie zawierających tłuszczu. A bulion jest
zazwyczaj tłusty.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.
http://www.misiczka.com

3. Data: 2003-01-17 14:17:46

Od: "Mate0" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
. Montignac nie pozwala łączyć jajek z chlebem. Poza
> tym - robisz te jajecznicę zupełnie bez tłuszczu?

Tak zupelnie bez tluszczu. Na patelni teflonowej i na szczescie narazie nic
sie nie przypalilo:-)

> Można, tylko bez marchewki. Ona ma indeks 49 (gotowana) więc można ją jeść
> ramach posiłków węglowodanowych, nie zawierających tłuszczu. A bulion jest
> zazwyczaj tłusty.

Gotuja ja bez marchewki. Daja wsloszczyzne bez marchewki:-)
Tam w tej zupce nie ma nic oprocz piersi z kury i wloszczyzny (bez
marchewki), a podobno piersi z kury maja malo tluszczy wiec dlaczego ten
bulion mialby byc tlusty?
Czy jak sie gotuje piers z kury to sie cos wydziela?

Mate0

4. Data: 2003-01-17 14:22:31

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jak sie gotuje piers z kury to sie cos wydziela?

Pierś z kurczaka (bez skóry) ma około 8gr tłuszczu na 100 gram. W sumie to
niewiele. Decyzja, czy dodać marchewkę należy więc do Ciebie :-)
Ja osobiście bym dała, ale generalnie wg Montignaca chyba nie jest to
słuszne :-)

A jak nie dasz marchewki, to możesz dać też inne, bardziej tłuste części
kurczaka spokojnie :-) Bylebyś skóry nie jadł :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Bywają ludzie, co do których i Pan Bóg żałuje, że ich stworzył.
(Voltaire)

5. Data: 2003-01-17 17:58:14

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewiele. Decyzja, czy dodać marchewkę należy więc do Ciebie :-)
> Ja osobiście bym dała, ale generalnie wg Montignaca chyba nie jest to

Piers kurczaka moze miec mniej tluszczu, nawet 0.5g na 100g. W przypadku wersji
8g i tak bedzie tam ponizej 2 g tluszczu nasyconego. Spokojnie mozna jesc.

Vipi

dieta wysokobialkowa
MM a lekarstwa
zgaga, refluks i rak