MM czy nikt nie wie

1. Data: 2002-12-12 16:25:15

Temat: MM czy nikt nie wie
Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kilka postów niżej pytałam o masło orzechowe. Jestem na MM od 2 miesiecy.
Nigdzie nie znalazłam nic o maśle z orzeszków ziemnych. Jeszcze raz proszę,
ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.
Pozdrawiam. Ewa

2. Data: 2002-12-12 22:28:17

Temat: Re: MM czy nikt nie wie
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nigdzie nie znalazłam nic o maśle z orzeszków ziemnych. Jeszcze raz proszę,

samo masło jest OK to prawie sam tłuszcz ale co posmarujesz tym maslem??

3. Data: 2002-12-13 13:59:33

Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka postów niżej pytałam o masło orzechowe. Jestem na MM od 2 miesiecy.
> Nigdzie nie znalazłam nic o maśle z orzeszków ziemnych. Jeszcze raz
proszę,
> ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.

Ja kiedyś kupiłam - póżniej zapomniałam i stało sobie ze 3 mies. w szafece.
W ogóle się nie popsuło. Nieżle musiało być chemią nafaszerowane.

Yonnie

4. Data: 2002-12-13 14:09:48

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Kilka postów niżej pytałam o masło orzechowe. Jestem na MM od 2 miesiecy.
> Nigdzie nie znalazłam nic o maśle z orzeszków ziemnych.

Orzeszki ziemne mają IG 14, więc bardzo niskie. Jeśli to masło orzechowe
składa się tylko z tłuszczu i tych orzeszków oraz soli, to można
przypuszczać, że ma niskie IG, na pewno poniżej 25, skoro nutella,
zawierająca cukier ma IG 33.
Pytanie tylko - z czym będziesz jadła to masło? No bo posmarowanie nim
pieczywa nie będzie już "monti". Moja mama robiła swego czasu roladki z
piersi kurczaka i w środek dawała masło orzechowe i pietruszkę - pychotka
:-))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.
http://www.misiczka.republika.pl

dieta hiperprędka
MM-sernik
aerobik