dieta hiperprędka

1. Data: 2002-12-12 14:30:35

Temat: dieta hiperprędka
Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile można schudnąć najwięcej w ciągu dnia i tygodnia, może ktoś odpowie??

2. Data: 2002-12-12 14:56:21

Temat: Re: dieta hiperprędka
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> ile można schudnąć najwięcej w ciągu dnia i tygodnia, może ktoś odpowie??

Podejrzewam, ze jakis kilogram na dobe - przy glodowce i duzym wysilku
fizycznym rzedu 6000 kcal, bo tyle energii magazynuje kilogram tkanki
tluszczowej. Ale to prosta droga do szpitala lub na cmentarz.

3. Data: 2002-12-13 15:16:54

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tluszczowej. Ale to prosta droga do szpitala lub na cmentarz.
>
> EEE tam, mój Paweł tak chudł na diecie Montigniaca przez pierwszy tydzień.
Kilogram na dobę. Po ośmiu dniach to wyhamowało, ale dalej leciało po pół kilo
dziennie.I żyje. I dobrze.

Pozdrawiam- Gosia

4. Data: 2002-12-16 13:46:06

Od: "Martyna Rogala" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilogram na dobę. Po ośmiu dniach to wyhamowało, ale dalej leciało po pół
kilo
> dziennie.I żyje. I dobrze.
>
> Pozdrawiam- Gosia

Ja znam zajebisty sposób.
Jak będziesz pić tydzień bez przerwy to poleci ci 8 kg

MM-sernik
aerobik
ROTFL- na poprawę humoru :D
MM- kompot z suszu