MM dla zapracowanych :-)

11. Data: 2005-08-04 19:41:39

Temat: Re: MM dla zapracowanych :-)
Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NiNeczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:42f266e2$0$15465$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Sadzac po odpowiedziach jakie otrzymalam rozumiem, ze nikt z grupowiczow
> nie mial podobnego problemu jak moj i nie moze mi nic poradzic.

Etam ;) po prostu nikomu się nie chciało ;)

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

12. Data: 2005-08-05 07:18:49

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sadzac po odpowiedziach jakie otrzymalam rozumiem, ze nikt z grupowiczow
> nie mial podobnego problemu jak moj i nie moze mi nic poradzic.

eee tam, przecież proponowałem kurczaka, łatwo się robi, nie trzeba przy tym
sterczeć, można wstawić na wieczór rano pociachać i zabrać ze sobą, ale
najlepiej narzekać :)

13. Data: 2005-08-07 17:26:53

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z gory dzieki za wszelkie rady.
> Pozdrawiam,

Polecam forum:
http://forum.montignac.com.pl/index.php

i moze w tym watku cos się znajdzie?
http://forum.montignac.com.pl/viewtopic.php?t=1573
Pozdrawiam, Agata

14. Data: 2005-08-10 15:35:13

Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Aug 2005 23:30:01 +0200, NiNeczka napisał(a):

> Czy sa tu osoby, ktore mialy podobny problem? Jak sobie z tym radzicie?

Ja poprzedniego roku szkolnego mieszkalem w internacie. Wiadomo, stolowkowe
zarcie, chleb glownie, zmieniaki. Przytylem z 82 do 98, z czego pierwszy
miesiac tylem 1 kg/tydzien.

Aktualnie znow odchudzam sie na MM i schudlem w te wakacje juz 6kg, waze
92. Teraz postaram sie nie poddac tak latwo. Kombinuje jakby jesc. Na razie
wymyslilem, ze na sniadania moze byc dobry jogurt naturalny. Na
obiady/kolacje jakies wedzone rybki. Sa dosc tanie w supermarketach. To nie
sa pelnoprawne posilki MM, ale zapewne schudniesz od jedzenia ich. Moze
jakies orzechy, monti odradza, ja od nich tyje, ale chyba roznie z nimi
bywa.

A w restauracjach pytaj czy to mieso jest z dodatkami typu maka. Jak sie
spytaja dlaczego pytasz to odpowiedz, ze masz uczulenie i mozesz im
restauracje zarzygac;)

--
[SOOMAL]|[1337396]
[TRAW SZYK BIŁGUW]

15. Data: 2005-08-11 08:14:13

Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Aug 2005 17:35:13 +0200, soomal napisał(a):

Zastanawiam sie czy za sniadanie nie moglaby sluzyc odzywka bialkowa (taka
dla kulturystow), albo moglabys to jesc w pracy... ciekawe jakie maja IG.

Jak dla mnie bardzo sycacym posilkiem bylby ser plesniowy... 200g na pewno
by wystarczylo. Jadlbym, gdyby nie kosztowal 4zl.

--
[SOOMAL]|[1337396]
[TRAW SZYK BIŁGUW]

16. Data: 2005-08-11 08:37:49

Od: "Tomek" <X...@X...plX> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie czy za sniadanie nie moglaby sluzyc odzywka bialkowa (taka
> dla kulturystow), albo moglabys to jesc w pracy... ciekawe jakie maja IG.

nie najesz sie czyms takim... nawet z 3 lyzkami stolowymi oliwy

Tomek

17. Data: 2005-08-12 10:12:10

Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Aug 2005 10:37:49 +0200, Tomek napisał(a):

> nie najesz sie czyms takim... nawet z 3 lyzkami stolowymi oliwy

mowisz o takiej z 80% bialka? Nie da sie najesc samym bialkiem?
Aha, jesli chodzi o ilosc to ja jestem najedzony po polowie ryby wedzonej
(za 3 zlote mam dwie smaczne kolacje:))

--
[SOOMAL]|[1337396]
[TRAW SZYK BIŁGUW]

18. Data: 2005-08-31 00:35:54

Od: "Margo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NiNeczka,
ja jestem w takiej sytuacji, że jestem na MM, a w tygodniu jem obiad zawsze w
firmie. Biorę np. indyka bez panierki w sosie z dużą ilością warzyw, albo
gołąbka z dużą ilością surówek, albo rybę i ściągam panierkę, albo kapustę
gotowaną... Da się! Naprawdę. Teraz właśnie w ciągu 3 tygodni schudłam 3,5 kg,
a wiem, że w końcu te posiłki nie są tak do końca MM. W sosie jest pewnie mąka,
ale w końcu nie jem tego sosu, a mieso. Sos zostaje na talerzu. To, co zjem
przypadkiem na miesie nie ma aż takiego znaczenia, szczególnie, że porcje
surówek biorę zawsze olbrzymie, a surówki obniżaja IG takiego przypadkiem
podjedzonego sosiku. Jem często kalafiory i brokuły. Także mają niskie IG i
wydaje mi się, że te resztki bułki tartej, których nie uda mi się do końca
ściągnąć, nie zawalają całego efektu.

Pamiętasz co pisał Monti np. o gotowanej marchewce w II fazie? Nie liczy sie
samo IG. Liczy się także ilość zjedzonych węglowodanów z wysokim IG. Ponadto
ZAWSZE liczy sie IG __WYPADKOWE__ posiłku, nie poszczególnych składników. W I
fazie Monti pewnych rzeczy zabrania kategorycznie, ale myślę, że to po to,
abyśmy nie pobłażali sobie za bardzo. Ale w końcu zasady przyswajania pokarmów
są analogiczne, czy to w I fazie, czy w II.

Ale jeśli boisz się jednak stołówkowych gotowców, bierz do pracy sałatki
jarzynowe - raz to z makaronem, innym razem z mięsem. A od biedy to możesz
wziąć paprykę, pomidora, ogórasa i kawałek sera - byle przeżyć do kolacji.

19. Data: 2005-08-31 00:45:05

Od: "Margo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, jedzcie porządne węglowodanowe śniadania, bo to jedyna taka pora, kiedy
to można robić tak bezkarnie (gdy organizm faktycznie potrzebuje tej glukozy,
będąc "odcukrzonym" przez noc).

Pyszne MM śniadanka to np.:

Mastermacher Plus lub Mastermacher wielozbożowy (żarówiasto zielony) lub Wasa
Pełnoziarnista Żytnia/Sport/Crisp + chudy twarożek lub dżemik na fruktozie +
kupa warzyw + chudy jogurcik/kefirek + kawa z chudym mlekiem

A przed śnaidankiem równie bezkarnie jabłko lub grapefruicik.

20. Data: 2005-08-31 00:47:49

Od: "Margo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo musli własnej roboty z płatków zbożowych, moreli, śliwek suszonych, owoców
jagodowych, zalene jogurtem/kefirem/mlekiem <= 1,5%.

profesjonaliści
uzaleznilem swoje cialo od biegania;(
ciekawostka w walce z węglowodanami
Wysilek fizyczny - pytanie