MM help

1. Data: 2004-05-10 11:45:05

Temat: MM help
Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe! I prosze o pomoc. Zamierzam wejsc w MM (Metoda Montignac, jak
przypuszczam) i nie jestem pewna, czy mozna laczyc produkty: mieso z kasza
lub spagetti lub rybe z tymi produktami. Nie doczytalam, albo jakos do mnie
nie dotarlo.
Bardzo prosze o podpowiedz.
Pozdrawiam
Joanna

2. Data: 2004-05-10 14:33:42

Temat: Re: MM help
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przypuszczam) i nie jestem pewna, czy mozna laczyc produkty: mieso z kasza
> lub spagetti lub rybe z tymi produktami. Nie doczytalam, albo jakos do

To poczytaj uważnie książkę Montignaca. Skoro masz takie wątpliwości to
znaczy, że nie zupełnie zrozumiałaś o co chodzi w tej diecie i są szanse, że
zrobisz mnóstwo błędów - a tym samym - nie schudniesz. Z tego co zauważyłam,
sama lektura stron o MM nie wystarcza, żeby dobrze poznać tę metodę
odżywiania.

pozdrawiam, misiczka

--
Każdy, kto nie ma poczucia humoru
zdany jest na łaskę i niełaskę otoczenia

3. Data: 2004-05-10 19:10:16

Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak przypuszczam) i nie jestem pewna, czy mozna laczyc produkty: mieso
> z kasza lub spagetti lub rybe z tymi produktami. (...)

Mięsa z kaszą i spaghetti na pewno nie można łączyć w I fazie, a ryby-
niektórzy mówią że można, bo to dobre tłuszcze (Monti pozwala np na
jedzenie ryby z chlebem, więc może i z innymi weglami mozna- tego nie
wiem).

pzd. Wiedzma

4. Data: 2004-05-10 19:29:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypuszczam) i nie jestem pewna, czy mozna laczyc produkty: mieso z kasza
> lub spagetti lub rybe z tymi produktami. Nie doczytalam, albo jakos do

problem nie leży w mięsie tylko w tłuszczu.poczytaj o tłuszczach i łączeniu
ich z węglowodanami.

5. Data: 2004-05-11 07:25:15

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niektórzy mówią że można, bo to dobre tłuszcze (Monti pozwala np na
> jedzenie ryby z chlebem, więc może i z innymi weglami mozna- tego nie
> wiem).
>
> pzd. Wiedzma

Bardzo dziekuje za odpowiedz. Przeczytam "Jesc, aby schudnac" jeszcze raz. A
moze inne ksiazki Pana M wyjasniają wiecej?
Pozdrawiam
Joanna

6. Data: 2004-05-11 13:43:36

Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziekuje za odpowiedz. Przeczytam "Jesc, aby schudnac" jeszcze
> raz. A moze inne ksiazki Pana M wyjasniają wiecej?
> Pozdrawiam
> Joanna

Nie wiem, ja mam tylko tą jedną, ale wiele można sobie rozjaśnić
czytając archiwum tej grupy albo archiwum z forum o MM:
http://iportal.nano.pl/montignac/forum/list.php?f=3 . Na tym drugim
sporo osób podaje swoje jadłospisy i pisze co tydzien o efektach- czyli
podają swoje aktualne wymiary i wagę. Tyle tylko, że mam wrażenie, że
niektórzy tam zbyt restrykcyjnie podchodzą do tych wszystkich zasad, ale
zakłądam, że każdy zna siebie na tyle, żeby wiedzieć, co mu słuzy.
A jakby co, to pytaj- ja dopiero od niedawna interesuję się tą metodą,
ale jeśli będę umiała, to postaram się pomóc.
W razie gdybym coś źle radziła to na pewno mnie tu ktoś z dłuższym
stażem poprawi:-)

pzd. Wiedzma

7. Data: 2004-05-11 14:44:15

Od: "Zuzel" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pewnie mnie miałaś na myśli pisząc: " Tyle tylko, że mam wrażenie, że
niektórzy tam zbyt restrykcyjnie podchodzą do tych wszystkich zasad" :-)

pozdrawiam!

Zuzel

8. Data: 2004-05-11 15:24:53

Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzel" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> To pewnie mnie miałaś na myśli pisząc: " Tyle tylko, że mam wrażenie,
> że niektórzy tam zbyt restrykcyjnie podchodzą do tych wszystkich
> zasad" :-)

nie tylko

Cały wątek "Dieta Zuzla" dziwnie mi się czyta- ortoreksja normalnie;-)
Ale na pewno inaczej jest, jak się tylko czyta, a inaczej, jak
uczestniczy. Ja na razie mogę się wypowiedzieć tylko z pozycji
obserwatora (czyli tej wygodniejszej), ale kto wie, może za miesiąc (jak
skończę lekturę archiwum;-p) sama będę "grzeszyć" i prosić o
"rozgrzeszenie" ;-)- kto wie:-). Jedno jest pewne, na pewno ten wątek
pozwala sprawdzić, czy się dobrze rozumie te wszystkie zasady, no i
skorzystać z doświadczeń innych- i za to dzięki:-)

pzd. Wiedzma

Alokohol i napoje energetyczne
Kawa czy kakao
Jakis skuteczny sposób na zrzucenie "mięśnia piwnego"??
DO i tarczyca
Dieta na przszlosc/Witam.