MM i koszty + powitanie

1. Data: 2003-05-25 17:37:07

Temat: MM i koszty + powitanie
Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczki/grupowiczow (czynnych i biernych)

Na imie dano mi Przemek jestem raczej mlody i do chudzinek nie naleze ;-)
(chyba wystarczy na przywitanie sie?)

Od jakiegos nieokreslonego czasu przygladam sie grupie i jednoczesnie
"diecie" MM.

Przyznaje jest to calkiem ciekawe rozwiazanie.

Jednak jak zwykle pojawia sie jakies "ale".
W moim przypadku jest to pytanie:

Ile was mili grupowicze kosztuje miesiecznie MM?

na jaki koszt (minimum) nalezy sie nastawic?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
GG 355024

2. Data: 2003-05-26 07:41:40

Temat: Re: MM i koszty + powitanie
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile was mili grupowicze kosztuje miesiecznie MM?
a ile obecnie wydajesz? i na co?
musta

3. Data: 2003-05-28 16:59:31

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrzemekK napisał(a):

> Ile was mili grupowicze kosztuje miesiecznie MM?

Trudno powiedzieć. Wydaje mi się, że wydaję tyle samo co przedtem. A że
budżet domowy ma gigantyczną dziurę, to jest to najmniej ile się da ;-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

Ile schudliscie na MM?