Ile schudliscie na MM?

1. Data: 2003-05-25 11:00:15

Temat: Ile schudliscie na MM?
Od: "Irma" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Ile mozna na schudnac na MM?
jakie macie efekty?
Zauważyłam, ze duzo osob zatrzymuje sie w pewnym momencie i dalej nie
chudnie
w ktorym momencie waga staje?
chcialabym wazyc 57kg przy wzroscie 166cm
niby wcale nie jakos dramatycznie malo, ale czy to mozliwe na MM?
Irma

2. Data: 2003-05-25 13:49:54

Temat: Re: Ile schudliscie na MM?
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irma <p...@m...com> wrote:

> [...]
> w ktorym momencie waga staje?
> chcialabym wazyc 57kg przy wzroscie 166cm
> niby wcale nie jakos dramatycznie malo, ale czy to mozliwe na MM?

Ja schudlam z 68kg przy 173 do 55kg, wiec da sie ;-)) Wage trzymam od 2 lat,
wiec da sie :-)

Podrawiam, megi

3. Data: 2003-05-25 15:53:37

Od: "angela" <t...@e...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Lesner"

: Ja schudlam z 68kg przy 173 do 55kg, wiec da sie ;-)) Wage trzymam od 2
lat,
: wiec da sie :-)
:

Z cwiczeniami, czy bez ... ?

angela

4. Data: 2003-05-26 07:00:40

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

angela <t...@e...interia.pl> wrote:

> : Ja schudlam z 68kg przy 173 do 55kg, wiec da sie ;-)) Wage trzymam od 2
> [...]
Bez.

5. Data: 2003-05-26 07:08:16

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bez.

Jestem pod wrażeniem !!!!! Waże dokładnie 68, mam tyle samo wzrostu i własnie
zaczynam MM, o 55 kilogramach nawet nie marzę. !!!! Jak to zrobiłaś, tzn co
konkretnie jadłaś, boję sie, żeby nie popełnic jakigos błędu. Ile Ci to
zajeło ? Miałas chwilę załamania (odstepstw?)

Mysia

6. Data: 2003-05-26 07:33:31

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@t...pl wrote:

> [...]
> konkretnie jadłaś, boję sie, żeby nie popełnic jakigos błędu. Ile Ci to
> zajeło ? Miałas chwilę załamania (odstepstw?)

Stosowalam ta diete bardzo rygorystycznie, o odstepstwach nie bylo mowy.
Zajelo mi to 4 miesiace, w sumie schudlam do 53/54 ale od 3 miesiecy
chodze 3x w tygodniu na pilatesa i utylam do 55 - miesnie wiecej waza...
A co jadlam? Hmm, ciezko bedzie, bo juz wlasciwie zostalam tylko przy kilku
zasadach, jem to na co mam ochote, oczywiscie nie przesadzam, ale pozwalam
sobie na pizze od czasu do czasu, slodycze, itp :-))

megi

7. Data: 2003-05-26 08:39:38

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasadach, jem to na co mam ochote, oczywiscie nie przesadzam, ale pozwalam
> sobie na pizze od czasu do czasu, slodycze, itp :-))

Dzięki !
Mam nadzięję, że uda mi się właściwie stosowac wszystkie wyczytane w "jeść aby
schudnąc" informacje i za kilka miesiecy i ja będę sie mogła pochwalić choc
zblizonym wynikiem.

Pozdrawiam,
Mysia

8. Data: 2003-05-26 08:44:08

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irma" <p...@m...com> napisał:

> Ile mozna na schudnac na MM?
> jakie macie efekty?

Ja jakies pol kg :->>>

> chcialabym wazyc 57kg przy wzroscie 166cm
> niby wcale nie jakos dramatycznie malo, ale czy to mozliwe na MM?

Wszystko jest mozliwe.
Nawet to, ze przestrzegajac rygorystycznie zasad MM nie schudniesz ani
grama :-)

9. Data: 2003-05-26 10:59:01

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja jakies pol kg :->>>

> Wszystko jest mozliwe.
> Nawet to, ze przestrzegajac rygorystycznie zasad MM nie schudniesz ani
> grama :-)

Witam ze smutkiem
Tak właśnie stało się ze mną. Dietę stosowałam bardziej rygorystycznie, gdyż
nie łączyłam nie tylko tłuszczów ze skrobią ale również białek. Tylko warzywa +
skrobia (wyłacznie razowiec albo pełne płatki zbożowe) lub warzywa + białko
(ser, mięso, strączkowe). Przez pierwsze 2 tygodnie schudłam 2 kg a przez
następne 3 - ani grama. Diety nie poluzowalam. I co teraz? Przynajmniej nie
tyję.
Julita.

10. Data: 2003-05-26 11:41:50

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Julia:

> [...]
> (ser, mięso, strączkowe). Przez pierwsze 2 tygodnie schudłam 2 kg a przez
> następne 3 - ani grama. Diety nie poluzowalam. I co teraz? Przynajmniej

Po prostu trzeba mniej jesc.
Ja MM polecilam kilku znajomym, po kilku miesiacach od ich startu musze
przyznac, ze efekty maja slabiutkie. Naprawde nia mam ochoty prowadzic tu
dyskusji, na ile byli konsekwentni i uczciwi, zakladam, ze uczciwie
stosowali sie zalecen MM.
Musze wiec odszczekac niezawodnosc i trafnosc teorii insulinowej, albowiem
sama na sobie sprawdzilam, ze tucza nas nie tylko weglowodany o wysokim IG,
ale wszystko, co jest w nadmiarze.
Wiele osob stosujacych MM doprowadza sie do przebialczenia (przykladowe
menu: sniadanie - weglowodany plus bialka, obiad - bialka plus tluszcze,
kolacja - znow bialka) i notuje spadki wagi wylacznie na samym poczatku.
Jesli wiec moglabym Ci cokolwiek doradzic, to moze to, abys nadal trzymala
sie ogolnych zalecen M. i zastosowala niezawodna metode : eat less, move
more :-)

--
Iza
howuser&userid=12813632