MM i seler+zolty ser

1. Data: 2002-10-24 08:04:29

Temat: MM i seler+zolty ser
Od: "Dagmara" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow.
Zaczelam odzywiac sie wg Montiego i w zwiazku z tym mam pytanie: czy seler
ma niski IG?
I czy takie polaczenie moze byc:
2 plasterki obgotowanego selera, posypalam sola i pieprzem + sos sojowy,
przelozylam plasterkiem zoltego sera i do mikrofalowki.

2. Data: 2002-10-24 09:43:07

Temat: Re: MM i seler+zolty ser
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dagmara" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2 plasterki obgotowanego selera, posypalam sola i pieprzem + sos sojowy,
> przelozylam plasterkiem zoltego sera i do mikrofalowki.

Seler nalezy do warzyw o bardzo niskim IG,ok 15,mozesz wiec jesc go ,jesli
lubisz,stosowac jako dodatek do potraw,ja czasem robie piure i jem jako
ziemniaki,polaczenie z serem zoltym jest ok.Wpisz to danie na stronke,moze
komus sie przyda taka podpowiedz obiadku czy kolacji,pozdrawima Hafsa

3. Data: 2002-10-24 18:07:26

Od: "GOGO" <a...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemniaki,polaczenie z serem zoltym jest ok.Wpisz to danie na stronke,moze
> komus sie przyda taka podpowiedz obiadku czy kolacji,pozdrawima Hafsa
/
Nie wiem czy mogę ale przepis wrzucam na stronkę .
Jeśli ktoś ma coś przeci to proszę o odpis.

GOGO

4. Data: 2002-10-25 07:29:05

Temat: Odp: MM i seler+zolty ser
Od: "Dagmara" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy mogę ale przepis wrzucam na stronkę .
> Jeśli ktoś ma coś przeci to proszę o odpis.
>
> GOGO

Nikt nie ma nic naprzeciwko, tzn. napewno nie ja, chciałam sama przepis
wrzucic na strone, tak jak radziła Hafsa, ale komp mi padl. Pozdrawiam.
Dagmara.

5. Data: 2002-10-25 12:08:31

Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

Przepis fajny ale mam watpliwosci co do sosu sojowego. Pamietam, ze kiedys
sprawdzalam jego sklad i cos mi sie w nim nie podobalo. Niestety nie
pamietam juz co tam bylo. Sprawdze w domu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2002-10-25 13:15:19

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna Zientarska" <s...@p...bg.univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci
panda.bg.univ.gda.pl...

> Przepis fajny ale mam watpliwosci co do sosu sojowego. Pamietam, ze kiedys
> sprawdzalam jego sklad i cos mi sie w nim nie podobalo. Niestety nie
> pamietam juz co tam bylo. Sprawdze w domu
Sa 2 rodzaje sosu sojowego,soycos tam i tamari.Ten pierwszy zawiera make
pszenna-albo sie myle?

herbalife
gdzie kupic
mozarella i MM