[MM] ja też, ja też...!

1. Data: 2003-03-27 13:58:43

Temat: [MM] ja też, ja też...!
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa miesiące po porodzie i o wiele kilogramów za dużo. Na głodowe diety
pozwolić sobie nie mogę, DO też nie dla mnie. Za to MM mnie zafrapował :-)
Powoli (bo od dzisiaj) wdrażam się w te wszystkie IG. Pytan mam masę, ale
poczytam w archiwum to może mi się rozjaśni. Chciałam tylko tak na gorąco
zapytać o sposób gotowania (np. ryb i warzyw) - dla mnie najwygodniejsza i
najszybsza jest mikrofala. Czy MM ma jakies zastrzezenia do tego rodzaju
obróbki cieplnej potraw? ;)

Niniejszym witam się z grupowiczami :-)

Marta

2. Data: 2003-03-27 14:36:22

Temat: Re: [MM] ja też, ja też...!
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najszybsza jest mikrofala. Czy MM ma jakies zastrzezenia do tego rodzaju

nie

Takie gotowanie jest dla chudniecia neutralne. Moze byc zwiazane z innymi
zeczami np vitaminami.

musta

"Montignac nad Wisla"
meldunek