MM-jazda

1. Data: 2003-04-17 11:23:09

Temat: MM-jazda
Od: " Kajusia76" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Czytam o MM od dłuższego czasu, głównie tu, na usenecie. Generalnie
sama rozwiazuje swoje problemy żywieniowe, ale teraz prosze Was o pomoc.
Planuje podroz - czeka mnie ok 15-20 h jazdy autokarem. Do tej pory robilam
sobie kajzerki z maslem i serkiem, pieklam kurczaczka..... teraz mi to nie
pasuje, a upichcic cos na goraco po prostu nie bede miala czasu.

Pomożcie - co zabrac w podróż?

Serdecznie pozdrawiam,

Kajusia

2. Data: 2003-04-18 07:30:09

Temat: Re: MM-jazda
Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie kajzerki z maslem i serkiem, pieklam kurczaczka..... teraz mi to nie
> pasuje, a upichcic cos na goraco po prostu nie bede miala czasu.

Moze pomidorki, ogorki kiszone (zapakowane do pojemniczka z pokrywka),
ewentualnie "tekturke" z Wasy, kabanosy drobiowe (jezeli jest gotowe
wedliny)

pozdrawiam

Nina

MM-jazda samochodem