MM-kasza

1. Data: 2002-11-13 11:58:58

Temat: MM-kasza
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich montich.

Czy macie informacje na temat spożywania kaszy np. gryczanej, na naszej diecie?
Bo ja nie znalazłam w książce nic, prócz kuskus, która jest wstępnie zakazana
no i jest coś, co Montignac nazywa "kaszką"(?).

Napiszcie coś, jeśli wiecie, bo my bardzo lubimy wszelkie kasze, a nie wiemy,
czy możemy jeść.:-)

Pozdrawiam -Gosia

2. Data: 2002-11-13 13:46:47

Temat: Re: MM-kasza
Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no i jest coś, co Montignac nazywa "kaszką"(?).
>
> Napiszcie coś, jeśli wiecie, bo my bardzo lubimy wszelkie kasze, a nie

Wlaśnie, mam ten sam problem, trudno mi się obejść bez kaszy gryczanej i
jęczmiennej. Jak to więc jest?

Ewa Zakaszątęskniąca :)

3. Data: 2002-11-13 22:43:32

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Gryczaną można :) Co do jęczmiennej... - kus kus i wszelkie inne drobne kaszki
początkowo zakazane, więc mam spore wątpliwości.

L.

4. Data: 2002-11-14 12:34:27

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kaszki
> początkowo zakazane, więc mam spore wątpliwości.

Kasze jeczmienna tez mozna jesc.Natomiast kuskus jest kaszka drobna,to samo
dotyczy kaszy jaglanej.Jest kasza kuskus "razowa"ale u nas nie dostepna.I
wlasnie ten kuskus mozna jesc.Pamietac tylko nalezy ,ze sa to produkty
weglowodanowe i nie nalezy ich laczyc z tluszczami.Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2002-11-14 14:08:02

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnie ten kuskus mozna jesc.Pamietac tylko nalezy ,ze sa to produkty
> weglowodanowe i nie nalezy ich laczyc z tluszczami.Pozdrawiam Hafsa

Wreszcie się odezwałaś:-)

Już miałam Cię wywoływać po imieniu!

Dzięki!

Gosia

6. Data: 2002-11-14 14:23:04

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie się odezwałaś:-)
>
> Już miałam Cię wywoływać po imieniu!
>
> Dzięki!
>
> Gosia
>
> --
Gosiu,nie zawsze mam czas,wczoraj korzystalam z usenetu ze strony www i nie
udalo mi sie nic wyslac,jakies kiepskie polaczenie,czy co?W miare mozliwosci
odpisuje.
Pozdrawiam Hafsa

7. Data: 2002-11-14 23:36:26

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> kaszki

> Kasze jeczmienna tez mozna jesc.

No to boombastic :). Wreszcie wrócę do mojego ulubionego tuńczyka z kaszą
jęczmienną, szczyptą oliwy, czosnku, cytrynki i białego pieprzu. Polecam. :)

8. Data: 2002-11-15 14:56:05

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A można tuńczyka zastąpić inną rybką, żeby było równie smaczne?:-) Bo my nie
jemy tuńczyków, bo przy ich połowie giną delfiny:-(((

Gosia

9. Data: 2002-11-15 15:10:09

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam. :)

> jemy tuńczyków, bo przy ich połowie giną delfiny:-(((

Szanuje Wasze zdanie, ale ja nie jem ideologicznie - inaczej zwariowalabym,
bo takie przyklady zaleznosci mozna mnozyc w nieskonczonosc. Zapewne
znalazlyby sie i w Waszej diecie.

Pozdrawiam.

owoce a poziom cukru we krwi
Zabawne z grupy wegetariańskiej. Wege vs Opty.
zupa kapusciana
Dieta Norweska
waga kuchenna z wyliczeniem kalorii-ma ktos?