MM - łosoś

1. Data: 2003-03-26 12:12:59

Temat: MM - łosoś
Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

heja,
w dziale "przepisy" na http://montignac.prv.pl znalazłam danie "ryż z
łososiem" jako danie węglowodanowe. A z tego, co pamiętam, to łosoś jest
jedną z najbardziej tłustych ryb (nie mówiąc już o wędzonym)! Co więcej, jak
takiego łososia weźmiesz do ręki, to potem łapy trzeba "ludwikiem" myć...
Czy to nie tak, że tego łososia jednak z ryżem nie powinno się łączyć??

pozdro
Anka
vel Alcer
---------------
GG: 3082788
tlen: a...@t...pl

2. Data: 2003-03-26 13:07:27

Temat: Re: MM - łosoś
Od: r...@o...pl (Rougette) szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie tak, że tego łososia jednak z ryżem nie powinno się łączyć??

można łączyć, bo to jest ryba, a ryby i oliwę z oliwek traktuje się ulgowo
na MM - można je łączyć ze wszystkim (jeśli tylko smakuje).
(I o ile się nie mylę;))
pzdr. An.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2003-03-26 16:40:42

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rougette" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> można łączyć, bo to jest ryba, a ryby i oliwę z oliwek traktuje się ulgowo
> na MM - można je łączyć ze wszystkim (jeśli tylko smakuje).
> [...]

Nie mylisz sie, ja bym miala raczej watpliwosci co do tego ryzu ...
AniaK

MM- 1faza- pytania, pytania
dieta ketogeniczna - pytanie do praktykow
MM - luskane pestki slonecznika
Lublinianki !!!!!
dieta doktora Haya